Ord och inga visor.

Jag fick höra en sak idag av Olefin, vilken gjorde mig mycket uppbragt. Jag och Tilde hade varit ute hela förmiddagen och skrikit och räckt finger åt rövhattar i trafiken, så när jag kom hem så blev det ryggläge i soffan. Jag hade sånär somnat framför ett Family Guy-avsnitt då Olefin ringde, och berättade om sin Valborgsmässoafton.

Hennes manlige kollega (vi kan kalla honom Tompa) kom och hälsade på, och skulle tillsammans med uppemot sju andra sova över hemma hos Olefin och Jonas. Men han fick under kvällen ihop det med en tjej i sällskapet, och tänkte att det skulle bli business. Tjejen skulle egentligen sova hos sin bror, men eftersom de unga tu nu tänkte tillbringa natten ihop, så var det inte läge för den lösningen.

Tompa kläckte då idéen att de skulle ta ett hotellrum, vilket de gjorde.

Men, och nu kommer poängen, då visade det sig att den unga damen inte alls hade några planer på att släppa till.

VA!??? VA!!??? Men VAAAARFÖR skulle hon med till hotellrummet då? Vad fan trodde hon att dom skulle göra där? Spela kort? Diskutera lågkonjunkturen? NEJ NEJ NEJ!

 I det läget finns bara en sak för Tompa att säga, och det är: "Jaha, men vad trodde du vi skulle göra? Visst har du all rätt att säga nej, men då pröjsar du antingen halva rummet, eller så sticker du, för då ska du fan inte ha nån frukost." 

Det är väl en sak om det är första dejten, men när man stöter ihop på fest och bestämmer sig för att sova ihop, då ska det väl inte vara så svårt att fatta vad som ska hända. Vi börjar väl för helvete vara så gamla nu så det inte är något att tramsa om, för satan. Hur funkar en sån tjej? Vilken jävla våglängd tar hon emot sändningar på?

Men då kanske några av er tycker att hon kanske hade giltig anledning, som svamp, mens eller vestibulit. Återigen: Då skulle hon aldrig låtit det gå så långt som ett hotellrum.

Eller är det här beteendet en följd av den här idiotiska idén om att killar inte respekterar en tjej som släpper till första kvällen? Vem sprider sån skit? Den skulle jävlar spöstraffas

Vem fan bryr sig om när det släpps till? Det är väl vanlig jävla sex på lika villkor mellan två vuxna individer? Och om det inte blir någon andra kväll, när ska det då släppas till om inte den första? Det är väl för fan bara att göka medan tid är!

Återigen sitter bögarna och flatorna med trumf på hand, för i deras värld existerar inte det här velandet och tramset.

Och vad är det här med att ta hem killar när man har mens? Jag vet inte hur många gånger det har hänt sedan jag blev singel, men det är lika förbluffande varje gång! "Jaha, men vad gör jag här då? Tog du hit mig för att diska eller nåt? Tömma kattlådan?"

VA?

Det säger jag er, att den kvinnliga intuitionen är det största skämtet/lögnen sedan första Mosebok. All heder åt alla kvinnor som begriper såna här saker, men er andra, seriöst; Väx upp för fan, eller lär er knullsynonymerna så ni kan säga nej med schysst varsel.

Gammal elev: Det ristade jag in i den nymålade blåa plåtdörren i fyllecellen i Piteå, när dom missade min lilla schweiziska fällkniv. Flinande, och med stora bokstäver. Det kändes helt rätt just då. Eftersom de tagit mina skor för att jag inte skulle kunna hänga mig i skosnörena, så upptäckte jag även på det tråkiga viset att någon pissat på golvet, vilket jag påtalade för vakthavande grisar.

De kommenterade inte mitt klagomål, men så här i efterhand har jag med hjälp av uteslutningsmetoden listat ut vem som besudlade golvet, vilket inte var så svårt egentligen: Jag var ju själv där inne.

Elin: Jag tyckte du verkade glad och trevlig där i teve, fast lite nervös. De andra arbetssökande verkade mest vara gamla behandlingshemshjon som utsatts för för mycket skit i sina dagar för att stressas upp av lite jobbsök. Fördel Elin, skulle jag nog säga.

Nolen: Ja, du är nog något på spåren... Men jag tror man skulle lägga ner mer krut på att skaffa stirriga ögon och flackande blick. Lära sig visa mycket ögonvita, liksom.

Ingvar: Du är ju faktiskt också rätt sävlig, är det inte så? Hmm?

Bäst just nu: Hittade ventilgummi som metervara på biltema, nu ska här byggas en sjuhelvetes slangbella! Nu ska jag lära den där äckliga öronlösa kattrackan som ränner och pissar på alla cyklar, vart Josef stoppade hammaren!

Sämst just nu:  Att man ska behöva se sånt här när man sitter och slösurfar. Det är den där svagsinta gamla madrassen i "Ensamma mammor" som blev ihop med den där läskiga könlösa varelsen som på bilden kan ses stå och äckla på henne. Han är EXAKT vad jag menar i inlägget "Fucking douchebags". Det är något fel på honom, han funkar inte som andra. Hade han varit en hund, hade de andra hundarna bitit ihjäl honom, och jag kan inte begripa på vilka premisser hon gjorde sitt val. Enda förklaringen bör vara att hon inte heller verkade riktigt frisk.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det va snällt skrivet, särskillt med tanke på att jag både såg ut och lät som om jag vore förståndshandikappad.



Kan inte Tompas valborgsproblem bero på samma sak som många killar verkar lida av. När pitten får styra märker de inte alla deffekter som brudarna har men när de helt plötsligt står där utan att få komma till börjar de fundera på om det kanske kan vara något fel på damen, något som de antagligen märkt faan så mycket tidigare om de tänkt med den så sällan använda grå massan lite högre upp.





2009-05-07 @ 23:22:37
Postat av: Elin

Det va snällt skrivet, särskillt med tanke på att jag både såg ut och lät som om jag vore förståndshandikappad.



Kan inte Tompas valborgsproblem bero på samma sak som många killar verkar lida av. När pitten får styra märker de inte alla deffekter som brudarna har men när de helt plötsligt står där utan att få komma till börjar de fundera på om det kanske kan vara något fel på damen, något som de antagligen märkt faan så mycket tidigare om de tänkt med den så sällan använda grå massan lite högre upp.





2009-05-07 @ 23:26:16
Postat av: Fredrik (Bamse) Rönnholm

Tjena, kul blog har ungefär samma åsikter om kvinnors oförmåga att se ett arsle för just ett arsle eller som en bekant sa "de ä dessa jävla mammakänslen de få" tron att JAG kan få honnom att bli en trevlig kille, inte inte den sociala katastrof han är .

Suck, nuffsaid. Kul att läsa om dig , vi hörs.

2009-05-08 @ 07:52:20
Postat av: Elin

Åh, Bamse, dig tänkte jag på härom dan när jag fick ont i ryggen:)

2009-05-08 @ 17:26:23
Postat av: Bamse

Hej Elin,kul att höra av dig, även om kopplingen är lite mysko:)känns som att jag har aldeles för lite kontakt med gänget.

Sorry skåne att vi kapar din blogg på detta viset.

2009-05-11 @ 08:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0