Higge Erövraren hos terrapeften.

Terrapeften: Hejsan Higge, trevligt att träffas!

Higge: Spela inte Allan bara med nåt illslugt hjärnskrynkleri, jag kommer hit bara för det är subventionerat av staten, och för att jag på så sätt ska få ut nån jävla valuta för mina skattemedel!

T: Har du inget som tynger dig då, något som oroar dig?

Higge: Jo det kan du ge dig fan på, jag har tamejfan den slöaste läsarkretsen i hela bloggsverige!

T: Hurså?

Higge: De arslena kommenterar ju för djävulen inte. Igår hade jag två inlägg färdiga redan innan 11, självutlämnande och genialiska, men tror du nån jävel förmådde säga något?

T: Jag vet inte, gjorde dom det?

Higge: Nää, det gjorde dom inte. Inte ens Mr. Pentex....

T: Hur känner du inför det då??

Higge: Jag känner mig bitter, men framförallt jävligt ledsen, va... jag känner mig som Lundell på torken, som en gris i en grisbil (alltså ett äkta svin i en bil ägd av Scan, inte en grislakej i en snutbil, reds. anm.), en skitkorv i en pisspotta, eller Per Garthon i min källare.

T: Per Garthon i din källare?

Higge: Ja, du kan ge dig fan på att han skulle vara ledsen om han befann sig där, hehe...

T: Jag förstår... men varför känns det så vikigt för dig att de ska kommentera det du skriver då?

Higge: Njaaa...

T: Känner du att du vill ha bekräftelse?

Higge: Ha, ledande frågor, det ställer ni när ni vill få ur någon det ni redan tror ni vet om personen, försök inga billiga toktricks med mig, kvackare! Jag är ingen blekfet miljöpartistslampa med taxiångest som du kan manipulera på en kvart bara för att du har ett diplom från "Shrinks'R'Us"!

T: Oj, det ska jag tänka på. Du är minsann påläst du... så varför tror du att du vill att de ska kommentera då?

Higge: Jag vill väl ha bekräftelse, HAHA. Inte att förväxla med en "förkräftelse", som är benämningen på den metamorfos som kräftornas ägg genomgår, HAHAHA, fattar du, de blir kräftor!?? Det är SÅDANA skämt som gör min blogg till den bästa, och som de dryga svinen inte förmår kommentera!

T: Ehe... jo... Hrm, du verkar ha en himla massa självinsikt i alla fall.

Higge: Klart jag har, det är ju jag som har mitt huvud, jag borde väl veta hur det ser ut däri?

T: Är det något i övrigt inom bloggvärlden du känner dig bitter över?

Higge: Äh, inte bitter sådär, men man är ju jävligt lack på Aftonbladsbloggarna. Klubben för inbördes beundran, liksom. Det är ju ett bajskåmjunity med driftstopp morgon, middag, kväll, men ändå sitter de där och surgnider med sina bloggar. Ta "Malin" t.ex., trevlig tjej, sympatisk och tilltalande, men när det kommer till kritan så sätter hon "Petter är mitt namn" i sin favoritlista, en favoritlista som saknar "Higge Erövraren". Det är sådant som ärrar själen, kan jag säga. Inget fel på Petters blogg dock, fast en sån snubbe skulle helt klart ligga på en oberoende blogg. Men han är såklart en hora, en smutsig sköka i Aftonbajsets sold....

T: Oberoende som din blogg menar du??

Higge: Japp! Min blogg är Sveriges bästa, Sverige har bara inte fattat det ännu.

T: Nu tror jag det är slut tid...

Higge: Tack då!


Kommentarer
Postat av: janni

kommentar!

2007-08-17 @ 10:37:37
Postat av: Keyser Söze

HALLÅ!!! Men jag då? Jag brukar ju faktiskt dra mitt strå till stacken :o)
Igår hade jag inte riktigt tid bara...

2007-08-17 @ 11:36:13
Postat av: Damien

Sorry var busy igår. Och jag tror inte du vill veta vad jag tycker om din plejlist... Eller fan jag skiter väl i det! Du får lite respect för Metallica och Prodigy, samt för OMD som ger retro-vibbar. Men i övrigt... Jesus.
Jag tycker lite synd om er som lyssnar på all sorts blandad musik och liksom inte har hittar eran grej... Vare sig grejen är svartmetall eller schottis, ni har liksom missat så mycket i livet eftersom ni inte lärt er uppskatta musik. Det råder en stor förvirring kring detta med musiksmak, och det anses vara bra att vara allätare. Detta är alltså fel.
Ett annat vanligt fel ni gör är att ha en blandad playlist. Om man lyssnar på hela album blir upplevelsen en helt annan, man får liksom in stämningen som artisten vill förmedla mycket bättre.
Så, +1 pretto-poäng till mig!

2007-08-17 @ 13:04:29
Postat av: Keyser Söze

Håller med Damien. Fanns liksom inget att säga om den där listan. Fann inga riktiga ord för att beskriva vad jag kände.
Ofta säger ju folk att "jag kan lyssna på allt" och ser glada ut. Det är inget possitivt!!! Frågar man då om dom lyssnar på opera? Nä, får man till svar. Jazz? Ska? Death Metal? Goth? Smurfhits? Men då är du väl för fan inte allätare, eller?
Ursäkta, eldade upp mig lite där....
Du har ju aldrig sagt så vitt jag vet att du är allätare, men nu fick jag det ur mig i alla fall.
( Besök gärna min blogg och läs om en annan sak jag velat få ur mig en längre tid, hatlandet Dubai ).

2007-08-17 @ 13:43:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/15259

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0