Inne och tittar till.

Mitt bloggande kommer att lämna en del att önska den kommande tiden, eftersom jag för tillfället är internetlös. För tillfället lånar jag fanjunkarens nya laptop. Tiden är knapp, så jag nöjer mig med att besvara kommentarerna.

Janni, jo det är jag, men jag ser inte ut så längre, skägget är dubbelt så långt, har ett par Lemmy-pollisar och är liiite fittare.

London, jag vet att alla säger "inga konstigheter", det är inga konstigheter. Och vad hip-hop beträffar har jag mycket Wu-Tang, NWA, Jay-Z, Dre och en hel del  underground. Mycket bra.

Damien, Moar och Keyser, nu vill Fanjunkaren ha sin dator, behandlar era reflektioner senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0