Trött.

Idag är jag väldigt trött. Så det blir inget vidare blogginlägg.

Vet ni vad? Skriv i kommentarerna vad ni vill att jag ska beröra i morgondagens (2007-08-09) blogg. Vill ni veta något, vill ni ha min åsikt om något, eller känner ni bara för att upplysa mig om att ni skiter i vem fan jag är? 

Använd fantasin! "Gillar du rakat?" "Varför blir man inte frusen när man är jättefull?" "Vad hette Elvis i andranamn?" "Var sitter framstjärten på en alligator?" "Har du aldrig tomtebloss i snoppen längre?"

Kom ihåg; Det finns inga dumma frågor, bara dumma människor

Bäst just nu: Vädret!

Sämst just nu: Jag är för trött för att vara ute i det.


Kommentarer
Postat av: Damien

Har du något bra förslag på "evil plan" för att få Aftonbladet att gå i konkurs?

2007-08-08 @ 15:34:05
Postat av: Moar

http://www.revigor.se/?gclid=CMKhmvyz5o0CFQsUEAod2y1xqw
Du hade ju lösningen i en annons mitt under ditt blogginlägg.
1.Nej
2.Varför fryser inte kylaren om man har glykol i den.
3.Aron
4. :-o ???
5.Skiter påven i skogen?
OK, var sitter framstjärten på en alligator?

2007-08-08 @ 19:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0