Sex och samlevnad, de alternativa svaren!

Jag har noterat att politisk korrekthet och torr slätstrukenhet är standardinslag i sexologernas svar på de ofta förvirrade frågor som skickas in. Och ofta är det samma frågor, jag menar, borde för djävulen inte alla veta vad medellängden på en snopp är vid det här laget? Nå, jag tog mej därför friheten att konstruera alternativa svar till frågor inskickade till aftonbladet, detta medium för svagsinta.


Hej Higge! Det är så att jag är en kille på 17 år som älskar att plåga mig själv. Ibland kan det hända att jag står och slår på pungen i ett par minuter så får jag utlösning. Nu undrar jag om detta är normalt?


Nja, vad är normalt egentligen? Det du skriver producerar ju helt klart löjeväckande bilder i mitt huvud, men å andra sidan så är ju pungen så ful, och producerar så mycket ondska (vi ska komma ihåg att både Josef Stalin och Idol-Kishti härstammar från pungar) så den borde ha stryk.


Hej Såg en hemsida som heter penismanualen där man kunde få större penis utan operation, har du hört talas om den och vet du hur det fungerar och om det fungerar?


Äh, vem bryr sig om det där? Det finns inga små penisar, bara sladdriga fruntimmer!


Jag har varit med min sambo i fyra och ett halvt år. När vi har sex vill han enbart köra ?missionären?. Jag har sagt till honom åtskilliga gånger att jag vill ha andra ställningar, men han säger bara "nästa gång", men det blir aldrig. Vad ska jag göra? Varför är han inte intresserad?

Vilket tålamod du har. Du skulle ju kunna göra det lätt för dej och byta gubbe. Fast ni kvinnor är ju som apor, ni släpper inte taget om en gren förräns ni har ett bra grepp om nästa, så tills du har ett sådant rekomenderar jag det här; Ta befälet! Vält honom på rygg och rid, eller börja smått och lyft över ena benet till det andra, så han liksom tar dej bakifrån, fast på sidan. Men du kan ju även försöka sätta dig in i hur han tänker. Du kanske har jättefina bröst, som han vill se, eller ett mindre snyggt anus, som han inte vill se? I så fall, släck lyset.


Hej Higge. Är det normalt att börja gråta efter en orgasm? Hade sex med pojkvännen en natt och fick den bästa orgasmen jag haft. Men direkt efteråt började jag gråta. Han blev rädd och undrade vad som var fel, men det var ju absolut inget fel, det var väldigt skönt. Varför? Det har aldrig hänt mig förr.


Ja du, vem vet? Hade du varit kille hade jag sagt att du skulle skärpa dig, och lämna över din kvinna till nån som inte fjölar och gnölar. Men nu är du ju kvinna, och det ligger ju liksom i er natur att ni ska fjöla och gnöla. Jag kan bara säga; var tacksam för att du lipar på grund av att han ger dig orgasm, och inte stryk.


Jag har alltid hört att man ska kissa efter samlag för att inte få urinvägsinfektion av sperman. Jag försöker bli gravid och undrar om det är större chans att bli gravid om man inte kissar efteråt? Spolar kisset ut sperman?


Åh... Alltså, det stora hålet där din eventuelle partner stoppar drulen och tömmer sperman är inte det du kissar med. Det sitter ett litet hål strax bredvid. Har du eventuellt skolkat bort alla biologilektioner du haft? Man behöver ju inte vara Fittologie doktor för att lista ut det här, menar jag. Jag hoppas du är bättre på barnuppfostran än anatomi, världen behöver inte fler jävla curlingföräldrar. Jag hatar curlingföräldrar!


Jag har en fråga om min tjej. Hon har inte velat ha sex på snart ett år, trots att hon älskar mig och jag älskar henne. Problemen startade då hon började ta p-sprutan. Efter det så vill hon inte ha sex, men jag vill ha sex! Hon vill inte ens att vi pratar om det, hon säger att jag ska ragga andra tjejer för att få ha sex. Är det något med p-sprutan som gör att hon inte vill? Hon tycker på något sätt att sex är snuskigt. Vad ska jag ta mig till?


Jag lider verkligen med dig, och förstår hur du känner dig. Dessa preventinmedel som kvinnor tar, och som stökar med deras hormoner är det största bedrägeriet som drabbat mänskligheten. För de fungerar inte på det sätt som sägs, genom att de hindrar äggen att befruktas, eller på annat sätt meckar med murvans mekanik. Nej, det enda dessa otäcka medel gör, är att ställa till fruntimret så det bli ilsket och oregerligt och sexvägrar. Klart som f-n att det inte blir några ungar då. Gå till gyn där hon fick sprutan och kräv att få ett utbytesfruntimmer tills det dom gjorde sönder för dig går att använda igen. Skandal!


Jag är en kille på 14 år. Jag har en liten knöl på min högra testikel. Jag är oskuld så det kan inte vara någon könssjukdom. Jag vågar inte gå till någon läkare. Ps: varför är min högra testikel större än den vänstra? Jag trodde det skulle vara den vänstra som skulle vara större.


Jag förstår din oro, men du kan ju börja med att kolla om du inte har en likadan "knöl" på den andra testikeln också. I så fall är det bitestiklarna du har hittat, och det är dom det rör sig om i 99,5 % av de här fallen. De ska vara där. Hittar du inte en likadan knöl så ring ungdomsmottagningen och fråga, de har tystnadsplikt, och fnissar inte åt dina knölar heller. Om du fortsätter att ha problem med pungen sen kan du ju annars prova slå på den som idioten här innan gjorde. Den högra är större än den vänstra för att den ska få majoritet i pung-riksdagen, haha.


Jag och min flickvän sedan fem år tillbaka har ett jättebra sexliv. Men nu på senare tid när jag varit mer för mig själv har jag varit på porrsidor på internet och det har blivit som ett beroende.
Jag blir jättetänd av att titta på sidorna men mår jättedåligt efteråt. Inte för att jag känner mig ?otrogen?, utan för att jag avskyr porrindustrin och alltid har varit emot den.
Vet du om det finns någon hjälp att få mot det här beroendet som börjat växa fram?


Sludder!


Jag har stora problem med mitt förhållande och vill ha rådgivning. Min sambo och jag har varit tillsammans i över sex år och har bott ihop i fyra år, och allt känns helt okej så länge vi inte har sex. I början av vårat förhållande var allt helt underbart, vi hade sex så fort vi kom åt och experimenterade. Men sedan vi flyttade ihop har sexlivet dött ut helt. Nu har vi kanske sex en gång i månaden, och sambon struntar helt i sin kropp, hon rakar sig inte någonstans, och har börjat hoppa över intimhygienen. Så fort jag påpekar att hon kanske bör raka sig får jag till svar: ?Acceptera mig för den jag är?, vilket jag inte kan. Jag klarar inte detta längre. Hjälp mig, vad ska jag göra!?


Ja, de använder ofta det där att man ska "acceptera dem för de de är", det måste man få bukt med. Det hon sysslar med gränsar ju till terrorism, så får man inte göra. Klart hon ska svabba rent underredet och sådär. Är hon radikalfeminist? Ta bort henne! Annars kan man ju undra om det är någon slags protest mot något du gör fel? Har du blivit fet sen ni blev ihop? Hittar du inte klitoris? Kräv svar! I brist på svar kan du som en sista utväg ta till vad vi grabbar kallar för en "fyllerakning", och supa ner henne för att raka bort otäckheterna. Eller ännu bättre, vaxa, så håller det sig hårlöst längre. Då kan du även passa på att dra in henne i duschen och spola bort den värsta smutsen.


Jag skulle behöva lite tips och råd, eftersom jag är ung och oerfaren vad gäller tjejer. Jag har aldrig haft någon flickvän men nu har jag träffat en jättehärlig tjej på internet och vi ska träffas och tillbringa vår semester tillsammans.
Problemet är att jag får stånd redan när jag tänker på henne och jag vet att hon har ganska heta tankar om mig också.
Men jag kan ju inte gå omkring och vara kåt och hård hela tiden, så jag undrar vad jag ska göra för att inte göra bort mig? Jag vill ju undvika pinsamheter och fuktiga kalsonger eftersom det är viktigt att göra ett korrekt och seriöst intryck. Jag är mycket mån om att fortsätta vår kontakt också efter sommaren.
Jag vill väldigt gärna kyssa och krama henne men samtidigt vet jag att mitt tillstånd leder till att jag går omkring och läcker i byxorna. Vad ska jag göra för att undvika detta?
Jag är nervös för att det ska bli ett praktfiasko, speciellt om vi ligger och kramas på kvällen och hon märker att jag har stånd efter bara några varma smekningar.
Och om det går så långt som att vi har sex med varandra, hur bär jag mig åt för att inte komma efter typ en minut? Jag vet redan att jag skulle få utlösning nästan direkt och det vill jag förstås undvika.


Jag tycker att det låter som om du är miljöpartist? Du kanske ska ta och rannsaka dej själv.


Hej Higge, jag är gravid och min man vill ha sex som tidigare det vill säga 3?4 gånger i veckan, men jag mår bara illa och är trött och vill sova. Hur ska vi göra, bägge parter vill ju bli tillfredsställda? Hur många gånger i veckan är det okej att ha samlag när man är gravid? Kan man skada fostret under samlag??


Jag gissar att det är tidigt i graviditeten? Han borde lägga ner det där lite senare när du svullnar upp och blir abnorm, får gigantiska svarta vårtgårdar, svamp, svettningar och hemorrojjder. Men gör han inte det så betyder det ju att han älskar dej, och det är väl mysigt?


Jag är en tjej som är väldigt aktiv inom kampsport och i vår träning så är 90 procent sparkar - många och hårda mot magen. Vad händer ifall jag skulle bli gravid utan att veta om det, sedan tar emot alla dessa sparkar och smällar mot magen? Kan väl inte vara så bra att få missfall på grund av detta? Skulle bli glad för svar, detta har både jag och tjejer i min klubb funderat på länge!


Vill man ha barn så är det väl ett lika dåligt sätt att få missfall av som alla andra. Om du t.ex. blir biten av en miljöpartist och får missfall är det väl lika illa? Men nej, om du skulle vara så tidigt i graviditeten så du inte märker den, så ligger fostret väl skyddat. Speciellt ifrån sparkar och slag från tjejer. Det finns ju en anledning till varför man säger att någon "slår som en kärring".

Sådär, hoppas ni lärt er något av allt det här nu, hem och öva!


Bäst just nu: Att bosse överlevde natten trots de otäcka krampanfallen och uppochnersimningen. Stackarn var alldeles slapp och slö i kroppen efteråt. Kan grodor få epilepsi? Dom borde ju kunna det.


Sämst just nu: Det jävla snöandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0