HAHA!

Först av allt, måste bara kommentera Mr. Pentex "10 första"-lista. "Första kärlek: Marina N". Då undrar jag ju nästan paniskt ivrigt om världen kan vara så liten, att det faktiskt rör sig om Marina Nordin, ifrån min högstadieklass? 

Nog om detta nu. Jag har inte mycket att säga idag, kände mig dock tvungen att skriva något, eftersom min produktion på senaste tiden varit ganska mager. Men en sak att reflektera över är senaste regeringskandalen. Hur dumma är dom egentligen? Vad ska den där statssekreteraren ha 2 mille för? Hur såg det avtalet ut egentligen? Och var det egentligen alkohol hon och den där journalisten hade köpt för 1098 kronor, eller hur mycket det nu var? Hon ser mer ut som krämbulletypen.

"Hon var inte berusad, hon är en extremt extrovert personlighet", ungefär så ska Reinfeldt ha uttalat sig till försvar för sin statssekreterare. "Extrovert personlighet" är uppenbarligen hur intelletkuellt förstoppade miljöpartibulvaner som ser ut som gigantiska stolpiller, säger "Utåtriktad och glad". Ja, de brukar ju vara det, "krämbulletyperna"

HAHA! 

Seriöst, när ska de lära sig att vänsterpressen vill ha deras huvud på ett fat? Är man högerpolitiker och sitter vid makten kan man inte ens fisa i hissen, för då blir det helsida i "Aftonbajset". Men värst är ändå att Mona Sahlin uttalade sig och tyckte det hela var förskräckligt. Hon ska väl för djävulen inte uttala sig? Förresten, är det fler än jag som undrar vart hennes haklinje tagit vägen?
Och är det åldern eller Tobleronena som gör att den försvinner? Helt allvarligt. Om hon inte skär bort och lyfter lite snart, kommer hon att se ut som "Beeker"  i "Mupparnas" morsan. "Mi-mi-mi-mii!"

HAHA!

Bäst just nu: Jag verkar äntligen ha lärt mig handla ekonomiskt.

Sämst just nu: Min armé och alliansförstärkningarna, förintade! Bortsopade i ett slag av nån blodfattig, vänsterhandsonanerande jävla glutenallergiker! Men jag har en plan, hämnden kommer att bli EPISK! (i "Travian", onlinespelet som upptar det mesta av min lediga tid just nu) 
 

Kommentarer
Postat av: Mr.Pentex

Visst är politiker roliga, ordvrängare är vad dom är. Lite roligt att läsa är deras förklaringar på saker och ting som går fel.
Marina N...... världen e fucking liten =O

2007-11-08 @ 07:32:59
Postat av: Damien

"Skandal" är väl att ta i. Snarare en orkan storlek 5 i ett nubbglas.

Hela "journalist"sverige sitter och runkar åt ett fetto och en nolla som pussas. Überåklagare Van der Kvast jagar kvitton! Mona Sahlin bajsar nästan på sig!! Hela pöbeln är mobiliserad, upprörd, kränkt, och manifesterar mot våldet och skattefusk i sina rosa band och miljövänliga bilar! Och man köper INTE mineralvatten!!!

Ibland är Sverige som mitt akvarium. Man tittar på de små kräken som fjantar runt därinne, skrattar lite och tänker "fan va korkade dom måste vara".

Jag är fan den sista människan med sunt förnuft i detta land. Och det, det är illa.

2007-11-08 @ 12:25:25
Postat av: Ts-dad

Jag kommer att stödja dig i din hämd...;)

2007-11-08 @ 14:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0