Så dumt!

Vissa saker som sägs och blir vedertagna som nåt slags fakta kan verkligen göra mig irriterad. Främst för att folk inte tänker efter utan bara säger "Jasså, jaha... så är det väl så då?".

Som den här grejen at man "bör inte sticka in något i örat som är vassare än sin armbåge". Nu tänker vi allihop efter litegrann, och förstår hur jävla dumt det påståendet är. Visa mig någon som kan peta hål på sin trumhinna med sitt finger, så ska jag visa er en vanskapt stackare. 

Eller hur?

Och det här med att humlor inte ska kunna flyga, sluta sprid sånt svammel! Fattar inte folk, att om humlorna inte skulle kunna flyga, så skulle de ju för faaan inte kunna flyga, eller hur? Och de bränns inte, de sticks!

Detta var allt jag hade för tillfället.

Bäst just nu: Mina arméer växer...

Sämst just nu: Att jeans inte säljs "ingångna".

Kommentarer
Postat av: Damien

Att svensk sprit innehåller kräkmedel är en annan klassiker. :)

2007-11-01 @ 19:20:16
Postat av: Keyser Söze

Nu är jag med på Travian. Heter givetvis Keyser...
Hur fan får man arméer? Jag vill ut och döda!

Humlor känns som ett väldigt onödigt djur, ungefär som ankor och valar.

"Ingångna" jeans köper man på Myrorna...

2007-11-02 @ 09:20:28
Postat av: Mr.Pentex

Japp nu har man börjat spela det spelet OXÅ! Tack ska du ha för den Higge!!! ;)

2007-11-03 @ 09:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0