I väntan på vaddå.

Är en låt utav Timbuktu. En bra låt. Men det antyder även att detta är ett litet inlägg som endast syftar som surrogat inför kvällen/nattens kommande, om kendo.

Jag ska nämligen till O'learys och äta med Gäby, Olefin, Jonas, Biffen och Bananen. Då jag kommer direkt från jobbet, finns därför inte tid till mer än ett kortare inlägg.

Jag har ehuru något att meddela er läsare. För första gången under min karriär som världens vassaste bloggare, så ska jag ta in en vikarie. That's right, jag ska nämligen tillbringa nästnästa helg i Tornedalen, med Martin och hans familj. Det blir från fredag till måndag, och jag känner att det är allt för länge att lämna er, mina trogna läsare, utan något matnyttigt att bita i.

Jag ämnar ta in Gäby som min ersättare. Om någon i min omgivning är mera lämpad till detta, har jag inte då inte sett prov på det ännu. Hon är mycket skarpsint och vass med vokabuläret. Ni som troget läst min blogg vet ungefär vem det handlar om. Hon kommer säkert att sätta sig på tvären, men likt allt folk på vänsterkanten kan hon enkelt manipuleras dit jag vill.

Keyser: Igen? Jag fallerar väl knappast någonsin? EXEMPLIFIERA! I korsningen Järnvägsgatan och V. Kyrkogatan låg då jag gjorde lumpen på mitt gamla älskade F10 (1999) ett litet hak där det hängde en propeller på ena väggen. 

Kommentarer
Postat av: Keyser Söze

Propeller? Nu har du nog tillagat några svampar som du egentligen aldrig skulle plockat!
Menar du en bar eller vaddå? Just nu och så länge jag minns har det varit en syaffär och en frisör nedanför det!
Vad hette stället i så fall? Blitzkrieg kanske (ja vad fan, man måste ju gissa..)

2007-09-22 @ 22:47:21
Postat av: Lotta

VÄLKOMMEN GÄBY!
Lottenlotten

2007-09-22 @ 23:57:45
Postat av: Fröken Småland

Jag har precis börjat så jag är ganska grön. De första veckorna har gått åt till nollning och de som varit sen dess till att återhämta sig efter nollning. Kom igen om ett tag, då kan jag med största sannolikhet svara.

2007-09-23 @ 00:10:18
Postat av: Kristians dotter

Ryktet om Gäbys stundande vikariat har nått västkusten och således har även dottern hittat hit. Ser fram emot en vänstervriden helg...

2007-09-23 @ 18:27:18
URL: http://korrektsidavattnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0