Bitterhet, bilder och påhopp!

Måste bara komma in och skriva ett litet inlägg om en dum kärring, som förföljt mig genom livet och försöker sabotera min tillvaro.

Hon är justitieminister, ser ut såhär  (slå upp "Fåraktig" i SAOL, så är den här bilden där) och heter Beatrice Ask. Hon vill nu ta i med hårdhandskarna mot fildelare, trots att Fredrik Reinfeldt inför valet stod i tv och sa; "Vi kan inte hålla på och jaga 1,3 miljoner människor för att de gör något som är så lätt".

Men nu gnäller USA som vill skydda sina intressen, och likt undernärda fängelsetransvestiter med rektumen fulla med vaselin, kryper och fjäskar de svenska politikerna för Bush-administrationen. Missförstå mig inte. Trots alla de fel och brister som USA har, och som korpulente pseudohippien Michael Moore har gjort så många käcka filmer om, så har jag inget emot landet som sådant.

Jag gillar deras bilar, deras mat, deras filmer och serier, deras musik, deras kläder, och som skytte och jaktintresserad, så gillar jag deras vapen.Deras system har bara blivit alldeles för korrupt och elitistiskt. Inga svenska politiker ska krypa för någon, så är det bara. Då ska de bytas ut.

Tack Reinfeldt, för att du så ryggradslöst sviker väljarna, och låter kärringen Ask ränna lös och skvätta sitt giftsekret över folket. Sist den här otäcka kärringen var minister, så ville hon skära ner slöjdtimmarna till förmån för matematiken, och sen efterlämnade hon det här värdelösa jävla betygsystemet.

Hon är ett klockrent exempel på miljöskadade dumma borgare, som springer runt i samhället med skygglappar, och vägrar inse hur deras dumheter påverkar olika människor, beroende på att alla är olika och har olika förutsättningar.

Är det inte nog nu, Beatrice? Är det inte dags att sluta upp med din dumma skit, och sluta förpesta vår tillvaro?

Vad som verkligen gör mig upprörd, det är att när den här skiten är över, och vi får rösta bort det där löjeväckande borgarpatrasket, så kommer den här jävla nollan till sadistiskt falskt flinande garderobsdiktator och folkmördarwannabe   tillbaka, och det här kriminella folkförrädande skamskägget  samt den här urblåsta gamla hudpåsen till ghettoskapande hängröv .

Va? Det är tamejfan så man vill börja gråta! Jag skulle hellre rösta på den här fan . Eller den här . Ja, jag skulle nog t.o.m. hellre rösta på det här .

Jag får lust att bara skita i allt, simma över till och gråta ut hos den här mysige gamle farbrorn !

VIVA FIDEL, VIVA LA REVOLUCION!

Nu sätter jag på Ebba Gröns "Beväpna er", och sätter igång med nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: nonsensakuten

Den "urblåsta gamla hudpåsen till ghettoskapande hängröv".
Fruktansvärt kul. QX nöjer sig dock med två ord: Årets hetero. Hehe...

2008-02-05 @ 22:55:10
URL: http://nonsensakuten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0