Funderingar på bussen.

Hur många som tar bussen dagligen minns sina bussresor? Jag sitter där på bussen, tänker på allt och inget, försöker stänga ute de obehagliga dofterna av urin, billig parfym, rökare och gammal fylla, och undrar om det kommer att kliva på nån tjusig flicka vid nästa hållplats.

Men direkt då jag kliver ur bussen försvinner allt. Jag glömmer ansiktena, misären och funderingarna.

Idag försökte jag komma ihåg ett par grejer från bussen iaf, så jag skulle ha nåt att blogga om.

Det brukar kliva på en liten gammal tant här i ghettot, och jag har ofta tänkt att hon liknar någon jag känner. Nu har dock saken fått sin lösning. Hon är kusligt lik gamla kultfången Lizzie Birdsworth  i storslagna serien "Kvinnofängelset".

Idag kom jag även att tänka på att Stål-Långben är förjävla dum. Hur gott är det att äta Jordnötterna oskalade?   


Lindblom: Tack broder. Det betyder att jag slipper köpa ny telefon.
Mr.Pentex: Hur fan kan du påstå att jag låter som den där stackars tragiske gubben i teliareklamen?
Och Olefin sen; "Ja, men det gör du ju!". Sug en fjärt ur min stjärt.
Ts-dad: Kom hit å ta av dej trosorna, så ska jag göra man utav dej.
Greven: Jag kan inte ringa eller messa härifrån, men jag kör gärna lite Axis&Allies i helgen. Jag är ledig, och vi kan ju vara här och lira. Får vi med oss P, eller ska han ligga på hålet igen?

Är måhända Fanjunkaren hugad, eller känns det jobbigt?

Bäst just nu: Stekt fläsk med lökstuvad potatis. Ge killen som uppfann fläsk Nobelpriset.

Sämst just nu: Josh Hartnett. Killen känns lika engagerande som en lortig disktrasa! Heath, kom tillbaka! Och så vill jag säga "Uno Svenningsson", känns som om nån måste säga det. Bara namnet, liksom... Inte Dirk Diggler, direkt.


Kommentarer
Postat av: Mr.Pentex

Varför du låter som honom kan jag inte säga, det var bara det första som slog mig när jag såg videobloggen. Det var ju inte på pricken likt men det var åt det hållet.

2008-02-14 @ 09:06:46
Postat av: Moar

Trodde faktiskt att alla skulle ta upp handsken och terra dig idag men dom törs väl inte.
Bara jag som är respektlös...
Till dig från mig, älskar dig
http://junitjej.blogg.se/images/gif_heart_63_1170261734.gif

2008-02-14 @ 18:25:13
Postat av: Ts-dad

Teliapappan...hahaha...jomenvisst ä de så!

Om jag nu haft trosor så är du garanterat en av de sista som skulle komma in i dom, tro mig.

Med tanke på att du bara "I viss mån" gillar kvinnor så ligger väl dina egna trosor närmast till hands om man säger så. ;)

Håller i övrigt med Pentax i det mesta.

Daddy

2008-02-14 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0