Gamar!

Jaha, jag ser på besökstatistiken att ni tyckte det var intressant det här med någon ur det förflutna som dyker upp och gör mig nervös. Men nu var det ju inte så farligt iaf, det var ju bara gamla hedersknyffeln Elin som kikade förbi.

Hon skulle faktiskt verkligen kunna berätta en massa obekväma anekdoter om hur jag betett mig, men det är ju ganska ömsesidigt, och så är hon ju väldigt snäll också. Förresten så är hon redan omnämnd här (under positiva former), men jag har glömt vad inlägget hette. Det kanske t.o.m. var på gamla bloggen, måste kika på det sedan.

Men det här att jag skulle ha en vriden kvinnosyn och allt det där, det gör mig faktiskt lite förnärmad. Så är det ju knappast! Och Bullen var en fin och varmhjärtad gris, väl värd att bli ihågkommen!

Och jag undrar hur många spöken här gömmer sig förresten, och läser min "småroliga" blogg. Kusligt!

Men det här med min kvinnosyn ska jag gå till botten med! Ni ska nog få se på fan!

Bäst just nu: Travianrundan är slut för den här gången, och vi vann!

Sämst just nu: Svårt att säga.

Kommentarer
Postat av: Ts-dad

Smart byte till det vinnande laget ;)

Grattis...verklien.

2008-02-21 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0