Karaktärslista

Nu är jag hos Olefin, som ränner runt i svarta trikåer och dammsuger. Det hela är ganska underhållande. Hon kämpar febrilt med att få bort ludd och fnas ur sina stora mattor av heltäckningskaraktär, medan jag ser på och säger åt henne att ge bort mattorna till mig, ty jag har inga.

Jag vill ha en riktigt schysst matta, en som "The Dude"  i "The big Lebowski" har, som liksom "verkligen knyter ihop rummet".

Hon tycker istället att jag ska skriva ett inlägg där jag presenterar alla karaktärer som jag skriver i om i min blogg.

Efter att först förkastat förslaget, har jag nu kommit till insikten om att det kunde vara ganska kul. Därför kommer en lista över karaktärerna att läggas upp lite senare. Där kommer bl.a. ålder, politisk riktning, yrke, intressen, hobby och civilstånd att redogöras för.

Spännande!

Bäst just nu: Mona Sahlins min när Filippa Reinfeldt kom in som talare på QX-galan. Hon såg ut som en försmådd kärring som får syn på sin gubbes älskarinna.

Sämst just nu: Att Fredrik Reinfeldt får leka gömma korven med Filippa. Det har han inte förtjänat, det jävla stolpillret.

Kommentarer
Postat av: Keyser Söze

Fuck it, Dude! Let´s go bowling...

Det gläder mig att du tar upp citat från detta mästerverk!

Hmmm, svarta trikåer och dammsugare? Vad är det egentligen för perversiteter ni sysslar med :o)

2008-02-12 @ 07:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0