Mingel

Jaha, så har man då haft inflyttningsfest. Det var väldigt trevligt måste jag medge, och folk verkade nöjda. Men ett stående inslag vid dylika tillställningar nuförtiden, är att ens dator invaderas av berusade personer som vill ändra ens playlist. Igår var det Olefin som propsade på att höra Lars Winnerbäck, och Greven som krävde AC/DC.

Det kan man ju köpa, även om det känns som att det har gått rejält med inflation i Winnerbäck. Johnny Skan gick in och spelade Sovjetiska nationalsången, samt "Battlehymn of the republic" med röda arméns kör.

Fosballbordet var en succé på festen, även om jag ett tag var orolig för att störningsjouren skull dyka upp.

Nåväl, här är en mingelfilm från festen.



Trevligt. Nästa vecka kissar jag i en Brynäsmössa.

Bäst just nu: Nytt dubbelavsnitt av Lost på väg hem.

Sämst just nu: Jag måste ge mig iväg med tomglasen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att din blogg blir mer och mer "vloggig".

Men du, inte kan man väl dricka rom i absinthglas?
Jo, visst fan kan man det.

Brukar du köra hela ritualen med absinth? Tända på och inhalera lågor och skit, eller shottar du som en annan ryss?

Och nej, indiekid är fel. Men rockband med Ö i namnet går bort.

2008-02-03 @ 11:52:17
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: jesus

skaffa ett liv istället?

2008-05-15 @ 19:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0