Nääe.

Nej Olefin, jag menade såklart ur ett samhällsperspektiv, inte att det är er åsikt. Jag vet att du vill ha ihop mig med någon utav andra orsaker.

Och jag vill verkligen dementera att det skulle handla om ett martyrinlägg, fyyy! Att utbudet skulle vara bättre i Skåne måste nog förresten betraktas som ett direkt befängt uttalande. Här är det lika bra, men man har kortare tid på sig att etablera kontakt, innan de hemfaller åt självdestruktivitet.  

Men det här handlar om ytterst komplicerade saker! Hittar man inte ett bra exemplar, så är det bättre att skita i det. Det får inte vara en  eller en .

Nej, jag drar mig nog tillbaka, och aktar mig för den här cirkusen ett tag till.... Johnny Skan fixar nog det här när han anser tiden mogen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Aj det där högg till i hjärtat.
Jag är inte gråhårig... Okey, kanske finns en viss tendens av råtta i min färg men mest beror det nog på ljuset i bilderna.
Tack för komplimangen dock.

S

2008-02-18 @ 14:35:53
URL: http://hollywoodah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0