Tina, kom hem!

Igår var det personalfest, kan man säga. Fest hemma hos chefen. Jag for iväg till Olivers Inn (jag kan förresten inte begripa varför det heter "Inn", som nåt gammalt engelskt värdshus, för man kan inte sova där. Jag somnade en gång, å då slängde dom ut mig) och dansade(!) en massa, med en gammal assistent som besegrade mig i singstar med 200 poäng på Alice Coopers "Poison". Hon var trevlig, och vi pratade tyska.

Sen hamnade jag i rökrummet med nån brud som läste bloggen, varför jag höll på att kväljas då jag nyss skulle dra på mig gårdagens t-shirt för att gå å köra höger vänster med mellanmjölk och tropisk juice.

Ehuru trevlig, var hon dessvärre ingen regelrätt blogg-groupie. Hur länge ska det dröja innan såna börjar dyka upp?

Idag funderar jag lite på om "Mat-Tina" fortfarande är ihop med det där skithuvet som knullar en tjej i damhandbollslandslaget. Men det är hon nog, de gifte sig väl för nåt år sedan. Jag tycker det är förjävligt.

Mat-Tina, dumpa det där aset och kom hit å gör en sån där gås med baconsmulor på.

Nu måste jag lägga mig ner, för jag fördrack mig på juice och mjölk, så nu håller jag på å spy.

Ts-dad: Ja det var lite flax, men svårt att glädjas över då slutspelet var svintråkigt. Nästa sväng ska jag vara alliansfri under slutspelet och bara bomba folk som irriterar mig.

Bäst just nu: Det vette fasen.

Sämst just nu: blörgh!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

roligt med personalfest ;D

2008-02-23 @ 10:04:33
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Malin

Kul med p-fest, hade velat vara där och se er. Kanske måste jobba lite mer så man blir bjuden? Iofs så jobbar jag idag så det hade nog inte blivit nåt ändå. :)

2008-02-23 @ 11:33:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8083
Postat av: sandra

Hmm, den restaurangen har jag nog inte hört ngt om.
Låter flummigt. Vilken skog? Finns knappt skogar här:) Bara träskmarker eller palmer.

2008-02-23 @ 14:59:01
URL: http://hollywoodah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0