Bilder ur mitt liv.

Nu pladdras det minsann friskt i kommentarsfältet, på bekostnad av min person. Era ogina påhopp bekommer mig dock icke, ty i röran hittade jag mina gamla Ray Ban-Pilotisar som jag hittade på posten i Ängelholm när jag var 15. Det krävs minst en påhälsning från Miljöpartiet för att jag ska tappa mitt goda humör nu!

Nå, nu ska ni få lite ifrån min tillvaro, har tömt telefonen på bilder nu, och lägger in dom här. Higge Erövraren blir lite fotoblogg, liksom.

 Där är vitrinskåpet som jag ställt in glas, den lilla spriten jag hade hemma, samt min gamla ryttarpistol och en liten vattenpipa.

 Där är min fina lilla Evinrude. Det blir fint som snus när den blir lite putsad! Art Deco?

 Jag står på Herr och Fru Fanjunkares gräsmatta med bilen jag hade innan. Visst är hon vacker?

 Min gamla skitbruna Saab...


 Här sitter Olefin och suger på en Latte. Det gillar hon!

 En draja hos Olefin. Sen kom Johnny Skan och släckte lyset.

 Min fina BMX. Där ska jag ställa datorn sen, cykeln hänger jag väl upp på dass, eller i hallen. Framfälgen på cykeln sprack när jag blev påcyklad av en klimakteriekossa på en Skeppshult. Den hade sedan mage att skälla ut mig på Värmländska. När jag började garva frågade den om jag var påtänd. Värmland... det borde inhängnas.

 Det här slog Greven i ett kast när vi lirade Axis & Allies. Så här i efterhand borde man kanske slagit en kökstol över nacken på honom. "Du skulle köpt en lott" var väl en klyscha som yppades vid tillfället.

Nå, lita på att det blir fler bilder framöver.

Bäst just nu: "Public Service"-gänget från P1. Erik Blix, kom tillbaka till TV! 

Sämst just nu: Jag är lite kissnödig.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul med lite bilder...Kramen

2008-01-08 @ 19:59:38
Postat av: maua

jag håller med lotta! inget livar upp som lite bilder :)
har olefin någon blogg?

2008-01-08 @ 22:32:56
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Olefin

Nix, har inte nån blogg. Men i stunder som denna önskar jag det, så att jag kunde ge en mer rättvis bild av vad som hänt i Higges ungkarlslya.

2008-01-09 @ 17:28:15
Postat av: Damien

Helt plötsligt vill jag se fler bilder av Olefin... :O

2008-01-09 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0