Pojken som ropade "varg"!

Det är som att leva i en mardröm. Det är som om man är omgiven av demoner, som plågar en och hånar en. Fast alla man försöker berätta den fruktansvärda sanningen för, bara skrattar åt en och tror att man spelevinkar sig.
Idag hände det upp igen, och jag kände mordlusten rusa genom kroppen. Det var som om jag återupplevde 1994 igen, och jag kunde inte göra någonting åt det.

Hela den svenska nationen pissades på, det svenska folket fick kollektivt ett "fuck you" inför miljoner tv-tittare världen över. Och trots att många närvarande bar vapen, så gjordes ingenting för att med nödvändigt våld återuprätta vår heder!

Jag pratar förstås om norrmännen, och det ytterst svinaktiga och asociala beteende som detta andefattiga, ryggradslösa och korrupta folk uppvisar, så fort de kommer till något idrottsevenemang.

Vad som hände? Jo, det var under herrarnas skidskytte idag. Svensken Björn Ferry sköt bra, och kunde arbeta sig mot toppen. Han passerade snabbt den dopade och korrumperade föredettingen Björndalen från Norge, och kom hack i häl på norrmannen Svendsen som höll tredjeplatsen.

De var dock alla frånåkta av nån laboratorieskapt nazihybrid (en tysk), och en öststatsmutation. Dessa två tog första och andraplats. Jag är relativt säker på att det finns någon regel utställd utav FN.s säkerhetsråd, som förbjuder tyskar att bära vapen. Något borde man lärt sig av två världskrig, eller?

Nå, trots Ferrys starka prestation, och utklassning utav bromsspåret Björndalen, så klarade han inte ta sig förbi Svendsen. Det var strax innan mållinjen som dramat utspelade sig. Svendsen upptäckte cirka 20 meter innan linjen, att han hade tillräckligt med försprång till att sakta in. Så tittade han bakåt igen, och bestämde sig för att dryga sig. Släpigt drog han sig de sista metrarna, och retades med den hårt kämpande Ferry. Det var som en slags katt och råtta lek. Helt skamlöst hånade han svensken samtidigt som han säkert gled över linjen.

Senast man kunde se något liknande, var när ärkeäcklet Dählie åkte baklänges över mållinjen vid ett lopp i OS i Lillehammer.

"MEN LÄGG DIG NER OCH SKJUT DEN JÄVELEN DÅ" for det ur mig. Men få saker hade kunnat tillfredställa mig mer, än att se någon lägga sig ner i skidspåret och knäppa de där jävla torskmånglarna, en efter en.

Hur kan alla blunda för deras terror? Jag förstår det inte! Ensam famlar jag i förtvivlans mörker.

Kan ni inte se deras förarglighet?

Bäst just nu: Att det slutade snöa. Fy fan!

Sämst just nu: Norrmännen. De förbannade jävla norrmännen. Men vet ni vad? Det existerar inte en enda regerande olympisk mästare från det vidriga lilla låtsaslandet! HAHAHAHA!

Nej, men seriöst; Biologisk krigföring! Världen blir inte bra förrän den näst siste norrmannen dinglar i den siste norrmannens inälvor, och alla attraktiva singelnorskor flyttat till Norrbotten.


Kommentarer
Postat av: Damien

Ja är det lite kusligt vad tyskarna är bra på att skjuta och åka fort... Är blitzkrieg genetiskt betingat måhända?

2008-01-14 @ 13:17:53
Postat av: Moar

Vägrar se "deras bedräglighet". Skulle aldrig, om dom så stampade mig på halsen" ge dom det nöjet, att erkänna att dom lyckats reta upp mig.Så förnedrande.Som dom skulle njuta av den vetskapen! Nix, aldrig!

2008-01-15 @ 15:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0