Trailer...

Kommer snart på "Higge Erövraren"; "Kriminalinspektör Böckners vedermödor"

Mitt bidrag till kriminalgenren med alla sina medelålders blekfeta antihjältar med alkoholproblem och magsår.

Ikväll när jag gick hem från Fanjunkaren, hade jag glömt radera "Sensuella Isabella" på iPodens playlist. I texten sjunger Tomas Ledin; "det är för sent att avbeställa, min erotiska sufflé"

Vad fan menar karln? Jag har tänkt nämna det länge här, men kom ihåg det ikväll. Frasen "min erotiska sufflé" låter som en omskrivning för herr Ledins ejakulation. Usch!

Maua: Nej, inte alls faktiskt. Adrenalin och sånt där du vet. Men nacken värkte och ömmade ett par veckor efteråt.

Moar: Jo jo, du har såklart rätt. Men Olefin vet hur tacksam jag är, och kommer tids nog att bli rikligt belönad.

Bäst just nu: Inflyttningsfest kring månadsskiftet.

Sämst just nu: Måste skaffa persienner innan jag skaffar större tv, annars kan de där usla svinpälsarna på radiotjänst titta in och se apparaten. Bottenplan, tvi fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0