Veckans blåsjobb.


Igår kom mina studier på tal igen, så idag har jag i stort sett varit på väldigt dåligt humör hela dagen. Det har dock lättat nu framåt kvällen.

Det höll p.g.a. detta på att bli ett mycket argt inlägg om omskärelse på gossar, och synen som många kvinnor i väst har på detta. Nu hann dock klockan bli allt för mycket, så det blir en pausbild på mig och två f.d. kollegor. Det som pågår är någon form utav blåsjobb, men min roll i det hela är en smula diffus.

Jag hade dock inte något så ont i görningen som minen antyder. Jag tror inte ens att jag bet henne. Dock inget bra kort, inte bra alls. Mycket osmickrande.

image76

Kommentarer
Postat av: Moar

Jag är iaf oskyldig denna gången!!

2008-01-27 @ 03:11:06
Postat av: maua

är evelina i stan?

2008-01-27 @ 11:00:32
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Higges Milf

Men du har en härlig glimt i ögat sweetie!

2008-01-27 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0