Livstecken!

ÖÖÖÖÖH!

Jag lever, ville bara säga det. Höll på med ett långt jäkla inlägg om midsommar, sen gick liksom luften ur mig. Men det kommer. Higge Erövraren dör aldrig, den tacklar bara av.

Idag var jag ute på långfärd med moppen. Jag hittade äntligen ner till de gamla lokstallarna som tjänat som tyska förråd under kriget. "RAUCHEN VERBOTEN" ("Rökning förbjuden") stod det på väggen. Platsen kändes ganska öde, så jag låste framhjulet och grävde en liten grop med bakhjulet. Jag skrattade gott åt min fiffighet, och lämnade platsen med Guns&Roses "Welcome to the Jungle" i öronsnäckorna. 

Det var en trevlig eftermiddag vi hade, jag, skägget och vår moped.

Bäst just nu: Snus (lite otippat efter att ha varit förbisett en period)

Sämst just nu: Att det för vissa saker inte finns exakta mallar utformade för vad som fungerar och inte, trots att det är något som alla brottas med, flera gånger i livet.

Kommentarer
Postat av: Moar

Kan du utveckla det?(sämst just nu)

2008-07-02 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0