Ack och ve...

Imorgon åker jag iväg till Tornedalen för att jobba igen, så jag kommer inte att kunna skriva något här igen förrän tidigast den 24e. Som vanligt har jag anlitat Gäby att skriva några inlägg i min frånvaro. Den här gången kan jag säga att jag gruvar mig en smula för vad hon har tänkt att skriva. Eftersom hon numera är gravid, så dricker hon alltså inget på festerna längre. Hon kommer således ihåg allt jag hittar på. Jag är ett kraschande plan, och hon är min svarta låda.

Förmodligen kommer hon att berätta om hur jag pekade på hennes runda mage och ljög. "DEN DÄR HAR JAG GJORT, JO DE HAR JAG, DEN E MIN!" hojtade jag åt festdeltagarna, och pekade på bullen i ugnen. Kanske tänker hon skriva att jag var ute i badbyxor och stojade, och rullade mig på skaren i 20 minuter. Sant...

En annan sak som hände var penisrelaterad, men jag ska bjuda Gäby på den. Utmålar hon mig som alltför imbecill, så får jag väl göra "damage control" när jag kommer hem igen.

Så vi hörs om 5 dagar, gott folk.

K.K: Vem har sagt nåt om "Fjordlax"? Men du har rätt i att Glenngrejen är gammal. Det är det som gör mig så jävla bra; Jag kan ta gammal skit och göra den kul. Jag har överseende med din fadda attityd, då jag förstår att du är van vid en annan standard från "Blondinbella", eller vad du månne läser för crap i vanliga fall.

Moar: Det var ju en eloge, inget snålsurkärringspåhopp.

Bäst just nu: Lägenheten jag har när jag är annorstädes och jobbar. Påminner om den jag hade i Adak. Det var tider det! 144an glänste på parkeringen, elen var fri, katten Maximus jagade sin egen mat vid grannens fågelbord, bössan stod i garderoben, och Anders fördrev fyllsjukedagarna med att lyssna i ventilen när jag hade exet på helgbesök.

Sämst just nu: Jag kommer att glömma packa ner något. Hoppas det inte blir sängkläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0