Ka-pow

Nu sitter jag i Älvsbyn och lider av min personliga förbannelse. Jag kan inte sova längre än till 08:00 dagen efter. Nu sitter jag här och är hungrig som en gnu. Lyckligtvis så fick jag ett rum med en uppkopplad kåmpjuter i. Turligt nog är förresten Gäby å Svempa också vakna, så jag är iaf inte ensam.

Gäby: Men vad gör du vaken?
Jag: Men vafan, jag kan ju inte sova när jag är bakis!
Gäby: Vad gör du? Bloggar du?
Jag: Näe, jag spelar Travian, hehe.
Gäby: Men vilken nörd du är!

Gårdagen är en smula suddig. Jag besegrade Svempa med knapp marginal i Singstar och Johnny Cashs "Ring of fire", vi badade bastu och bubbelpool, jag låg i snön i mina nya badbrallor.

Nu är det tydligen frukost, så jag måste avsluta. Hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: Liten

Dessa ständiga påhopp...
om världen ändå vore lite mer upplyst

2008-03-22 @ 01:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0