Några sexuella sanningar.

En insikt och en sanning som jag bara måste få ur mig.

Att nysa riktigt ordentligt! Att göra avträdet på porslinstronen då man är ofantligt nödig/bakis! Att kissa när man har hållt sig riktigt länge! Dessa tre saker är bara några exempel på vad som är skönare än allt som 9 av 10 kvinnor kan göra för en man utan att använda musen.

Jag har mina teorier om varför det är på det viset, och med tanke på min logiska begåvning, är de mest troligt alldeles riktiga. Dessa orkar jag dock inte redogöra för just för tillfället. Istället kommer nästa del av min insikt/sanning.

Det är mannen som ska tillfredställa kvinnan, inte tvärtom. Hade det varit meningen att kvinnan skulle tillfredställa mannen, så hade vi varit utrustade med fler erogena zoner än den enkelspårige skrevdiktator som residerar i var mans byxor. Vem ska tillfredställa mannen då? Jo, det gör mannen själv, och just till det är kvinnan ett ypperligt redskap. Nu råkar hon dock i alltför många fall vara utrustad med märkliga idéer och egenskaper som hindrar de flesta av oss att framleva problemfritt och harmoniskt. 

Att nu 10 av 10 kvinnor hävdar att jag har fel, och att deras killar är jättenöjda med deras handlag och orala färdigheter, beror på att 10 av 10 killar ljuger för att vara flickvännen till lags och därmed få komma till fler gånger.

För alla kvinnliga läsare som nu blir förnärmade och kinkiga, så vill jag bara påpeka att jag skrev "9 av 10" i inledningen. Får det er att känna er bättre, så kan ni ju identifiera er med den 10e istället. Om ni dock gör detta, och samtidigt förtränger det faktum att ni istället för önskat resultat, alltid får ont i axeln och kramp i handen då ni försöker rycka fram lite av kärlekens bechamel, bör ni jobba på er självinsikt.

Ingvar: Herreclint, de har verkligen stulit regnbågen, de jävlarna... Den tjocka snubben har ju alldeles rätt! Jag skulle faktiskt vilja ha tillbaks den? Sovjetflaggan eller Hakkorset är ju ledigt, det skitet kan dom få gäjifiera! Hehe, vet du vad som hade varit kul? Om de snodde Davidstjärnan!

Xrim: Roqueforten kräver sitt kex eller kanske pepparkaka, och den draken har jag för tillfället slutat jaga. Men jag kommer med all säkerhet att reka det där stället grundligt.

Mr. Pentex: Nej, han heter Erik, och har bara två agendor; tjäna pengar, och dölja sin fjollighet bakom attraktiva kvinnor han lockar till sig med alla sina pengar. Fast han är mäklare, så nu kanske han ligger i sitt badkar och försöker gnaga av sig pulsådrorna. En klassisk Dalle var när han påstod att under en avsugning så ska kvinnan alls inte suga, utan bara föra munnen fram och tillbaka över drulen. Diskussionen som följde slutade med "du e så inihelvete dum i huet" eller liknande.

En annan gång hade han frågat en Saabsäljare varför vissa modeller hette "Aero", varpå försäljaren förklarat att det ju betyder "pil" på engelska, och att modellerna hette så för de var så snabba. Då berättade jag att han och säljaren var efterblivna, förklarade att "pil" stavas "arrow" på engelska, och att "Aero" ska syfta på modellernas aerodynamiska utförande, samt peka på Saabs namn och historia som flygplanstillverkare; "Svenska Aero Aktiebolag". Då skrattade han åt mig och undrade om jag var dum i huvudet som inte kunde fatta att försäljaren visste sånt bättre än mig. Jag tror diskussionen slutade med slagsmål den gången. Men vi hade rätt kul ihop emellanåt.

Bäst just nu: Den Entrecôte på dryga kilot som såldes mig till förträffligt lockpris på Kvantum idag, och som nu skivats till sex utsökt marmorerade underverk, vilandes i marveluös marinad. Jag plockade upp den, begapandes priset, och bar den sedan runt i affärn likt ett litet barn; ömt, kärleksfullt, och fantiserandes om allt underbart vi kommer att uppleva tillsammans. Jag älskar min Entrecôte!

Sämst just nu: Att jag inte har tid att skriva om de ytterligare sakerna jag tänkt, utan får skjuta upp dessa till morgondagens inlägg. Bara så jag inte glömmer, så är ämnena en ny skojig dambekant och vad som sades då vi tog ett par öl på Bishop's igår, samt varför amerikanska versioner och nyinspelningar av befintliga brittiska serier är bättre än orginalen.

Kommentarer
Postat av: Elsa

hm! säg inte för mycket nu!:P

2008-10-18 @ 22:15:01
Postat av: Elin

Om det vore som du verkar tro att män är till för att tillfredsställa kvinnor så borde ju survival of the fittest gjort att ni alla vore gudar i sängen. De flesta män tror säkert också att ni är det men snälla ni kom ner på jorden, jag skulle tro att Higges siffror 9 av 10 även gäller herrarnas oförmåga i diverse aktiviteter!

2008-10-19 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0