Hängselbyxor!

AAAAH! Jag måste ha dom! De skulle passa mig som smuts på en fransman! Men vad har man till? Linne och Dr. Martens? Är jag kanske för gammal?

Jag har förresten insett en sak, när jag ser på dagens ungdom. Vi i Generation-X kommer aldrig att bli för gamla. Vi var där när Nintendo lanserade 8-bitarn, och då CD-skivan kom. Vi var först på, och har hela tiden behärskat allt som utvecklingen skänkt av vikt under utvecklingen till det globala samhället.  

Det här slår mig varenda gång jag ser tuffa fjortisar sitta i busskuren och spotta mellan sina fötter. Likt syfteslösa bihang plaskar de runt i vårt kölvatten, och upprepar det vi gäspar åt. De tror sig vara coola då de slår frivolter ner i livets swimmingpool. Synd bara, att vi i Generation-X var och pissade i den där poolen redan innan 90-talet.

Vi kommer helt enkelt aldrig att bli för gamla.

Elin: Du måste sett bra fånig ut när du knuffade runt en gräsklippare i snålblåsten på stenskravlet där nere i Sveriges Severomorsk. HAHA! Silly woman.

Sämst just nu: Jag är vankelmodig! Jag vill dubbelklicka de där jävla byxorna! Ska jag "Add to basket"? IIIIIH! Jag vet inte!

Bäst just nu: Inte "Journey to the center of the world" med Brendan Fraser iaf. Varför dubbelklickade jag den jäveln?

Kommentarer
Postat av: Xrim

Vill du bränna lite pengar kan jag tipsa om Dirty Harrytvålen som de säljer på Lagerhaus i stan.

2008-10-02 @ 07:48:43
Postat av: Elin

Knuffa, nej nej du känner inte mig. Jag åker gräsklippare och låter drönarna gå med handjagare

2008-10-02 @ 20:02:44
Postat av: ingvar

Meeeen.. det vet ju varenda människa att under hängselbyxor skall man inte ha NÅGONT!!

2008-10-02 @ 22:27:03
Postat av: Lindblom

Ett tips ! Köp en napp och en snuttefilt oxå.

Och Ingvar, mina barn har blöjor under hängselbyxorna.

Higge dom kanske har vuxenblöjor till hängselbyxorna, annars är jag bombis att dom har det på Apoteket.

Postat av: Lindblom

Kom på att du kanske gillar den sköna känslan av hur hängselbyxorna stramar i röven när du kör moped !?

2008-10-03 @ 07:36:16
Postat av: Elin

Nej Lindblom få honom inte att börja med napp nu igen.

2008-10-03 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0