Info

Ledsen för det glesa bloggandet, haft annat att tänka på.

Snart sitter jag på tåget till Göteborg, kanske hittar jag där någon burk att göra en lägesbeskrivning ifrån. Väl i Götet ska jag checka in på Panorama, som har BÅDE engelsk frukost och frukostbuffé. Riktigt vad det innebär förutom ägg å bacon, återstår att se. Men jag håller tummarna för såna där svarta blodkorvar som Jamie Oliver brukar gasta om så fort frukost kommer på tal.

Jag tror det blir en bra helg det här. Buffér, barbecuekäk, sjöfartsmuseum, bärs och kanske lite rock'n'roll, samt härligt sällskap. Stimulans för både hjärna och hjärta, i Sveriges framstjärt.

Good Times ahead.

Sämst just nu: Det känns lite märkligt i halsen.

Bäst just nu: En liten flaska medicin i form av en halva Tullamore Dew, som jag hittade i partyväskan. "TÄLLÄMÖÖR DUUUUH!". Välsigne de där rödhåriga Irländarna. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

välsignar du de rödhåriga?! jisses amalia

2008-10-30 @ 21:50:39
Postat av: ingvar

MMmm speciellt björne som är smygrödhårig... Det är inte för än hans lem blottas som man märker att killen är rödlätt.. :s

2008-10-30 @ 22:44:01
Postat av: Xrim

Bah, be inte om ursäkt, gör rätt istället! och för guds skull karl, börja snusa igen!!!

2008-11-01 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0