Viktiga grejer!

Wilmer-X låt "Teknikens under" handlar bl.a. om dildosar.

James Arness  och Peter Graves  är bröder.

Nu kom jag inte på mer intressanta fakta.

Då kan jag istället passa på att meddela att jag kommit på ett namn på den religion jag håller på att utveckla för eget bruk. Den är i princip en "karmabaserad" religion, som tillkommit genom att jag plockat det bästa ur Asatron och Buddhismen, samt modifierat det för att det ska bli riktigt bra. Notera att religionen fortfarande är under utveckling!

Med "karmabaserad" menar jag lite slarvigt att man ska sköta sig och vara god, så råkar man ut för bra saker. Som i "My name is Earl" om nån fortfarande ser den. Enligt detta system ska man dock inte hämnas om någon tar ens skit eller på annat sätt gör orätt. Där kommer Asatron in i bilden. Enligt den har jag all rätt att hugga ner den som stjäl mitt skepp eller klipper av mitt skägg. 

Enligt min religion straffas då missdådarna utav dåligt karma, vilket använder mig som redskap. 

Faktum är att hur jag än råkar bete mig mot någon, så är det för att karmat använder mig som verktyg. "Aha, så då kan du inte göra fel enligt religionen, eller dra på dig dålig karma?" säger ni kanske då?

Nja, nästan inte. Den här religionen har nämligen två förbud, som inte får brytas. 

1. Jag får inte tacka nej till fri alkohol, såvida jag inte har en giltig orsak (t.ex. om jag måste köra bil).

2
. Jag får inte tacka nej till sex med kvinnor då det bjuds, såvida jag inte har en giltig orsak (t.ex. om kvinnorna ifråga besitter någon defekt som inte kan botas med släckt lyse, eller om jag råkar vara upptagen. Skulle det förresten falla sig så att jag råkar ha sex med någon trots att jag har en flickvän, så beror det då mest troligt på att min flickvän har dålig karma).  

Vidare ingår i min religion fem sakrament (d.v.s. heliga handlingar. För kristna rör det sig t.ex. om dopet och nattvarden).

1. Ätandet utav buffén.

2. Skorrandet utav r.
 
3. Skådandet utav Clint Eastwood-filmer.

4. Tagandet utav lugn.

5. Begåendet utav kriminella handlingar på norsk mark.

Dessa sakrament skall helgas så man känner att man är belåten med sig själv.

Efter döden hamnar man på ett bra ställe. Ett slags Valhall, dit man kommer även om man t.ex. dör av fetthjärta eller om man blir överkörd av bussen. Man måste alltså inte dö i strid, som i Asatron.

Det är en underbar plats, där det t.ex. inte finns 72 snoppfobiker som i Allahs torftiga paradis. Istället för sånt trams kan man sitta ner vid den heliga buffén med Clint och Ernst Hugo, och vara omgiven utav lystna Tilde Fröling-kloner och isländska flygvärdinnor.

Man kan t.ex. roa sig med att köra vilka bilar man vill för gratis soppa, spränga bort skit eller pina norrmän/trafikpoliser/hippies/miljöpartister/vänsterhänta/Sten Tolgfors. I bäckar av gräddlikör leker Playboy bunnies med varandra, och varannan mil finns ett värdshus med ålagille.

Alla gamla borttagna snussorter finns där; Stjärnsnus, Rallarsnus, Karlskrona snus, Svensk Export o.s.v. 

Det är en evig njutning med saligt rumpbitande och frosseri i allt som gör en lycklig.

Vad heter religionen då? Buffismen såklart, jag är Buffist! Bli en du också!

Ingvar: Nu fick jag en bild i huvudet utav dig utan något under ett par snickarbyxor, alldeles blek och sädesbesudlad. Hujja!

Lindblom: Jag har ju ingen moped, ditt antipiggment!

Xrim: I den där Clint-samlingen som Expressen säljer, så får man "Nu fajtas vi igen", men inte "Nu fajtas vi!". WTF, typ.

Elin: Minns du min napp?

Bäst just nu: En av de nya t-shirtar jag beställt på allposters.com

Sämst just nu: Tidig tvättid imorrn. Faen!


Kommentarer
Postat av: Lindblom

Ännu roligare på cykel då ! Ses i kväll <3

2008-10-04 @ 21:24:14
Postat av: Elin

hehe vem minns inte din napp, ni var ju oskiljaktiga en lång tid.

2008-10-04 @ 22:32:51
Postat av: Xrim

... Vad skall man säga...

2008-10-04 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0