Folk får säga vad fan de vill, nu gör jag det!

Jag kan inte ha det här över huvudet längre! Jag vet inte om det är en kris, eller vad det är. Men idéen har funnits där i flera år nu! Retat mig, lockat mig och skrämt mig. Nu ska den verkställas, det enda jag kan förlora är pengar.

Jag vet inte hur många som är kvar sen förra gången jag ventilerade den här idéen på gamla bloggen, så jag förklarar igen. Killen på bilden  heter D.J. Mendez. Lite svår att ta på allvar kan jag tycka, men han är bara här för att hjälpa mig illustrera min tanke. Det är hans "latino"-tatuering över magen som det gäller, den klassiska tatueringen som är så vanlig bland latinamerikanska halvgangstrar och gängmedlemmar.

Den där jävla tatueringen. En sådan tatuering, fast som lyder "BUFFÉ" i snyggt typsnitt, och inte ser ut att ha blivit åstadkommen av en tillslipad kulspetspenna på häktet i Sundsvall, ska jag ha.

Jag måste! Mentalt har den blivit som en slags tatueringarnas stora vita val. Den har aldrig riktigt lämnat mig ifred i tanken. Imorgon går jag till tatuerarn, kollar hur texter ser ut i hans portfolio, kollar pris o.s.v. Är allt ok, så bokar jag en tid till i oktober, om det finns någon.

Nu ska det göras. Jag vill verkligen kliva upp på morgnarna och i toaspegeln läsa "ÈFFUB" i stor gotisk stil över buken. Tamejfan!

Xrim: Correctamundo! Vad folk egentligen borde demonstrera mot, är trångsynta och porrsurfingföraktande flickvänner. Utan dom kunde alla de där smygrunkarna slippa rädas repressalier för sina ljusskygga böjelser.

Förresten har jag aldrig nånsin sett en Kickers i Klippan, iaf inte infödd. Vi hade bara nysvenskar och nassar, såvitt jag vet. Hade det kommit kickers hade nog nassarna misshandlat dom i ren frustration, över att  inte rå på de många nysvenskarna. Jag kan dock tänka mig att de var talrika i Åstorp; där frodas sånt mög likt bakterier i en luffarljumske.

Bäst just nu: På mindre än en vecka har jag tappat 2½ kg, utan att egentligen lyfta ett finger. Jag är pigg och glad, äter mer kött, fisk och fågel än någonsin. Jag är inte sugen på ett skit, annat än mycket snus. Jag vill noga poängtera att det jag sysslar med inte är bantning, ty dylikt är näppeligen en syssla för manliga män. Nej vad det handlar om, är en diabetesförebyggande och kariesbegränsande kostomläggning, till mer macho mat.

Det finns dessutom pengar att tjäna i detta. Kommer ni ihåg när man ritade på uppblåsta ballonger med bläck- eller tuschpennor, när man var liten? När man släppte ut luften, så blev det man ritat mycket intensivare i färg och konturer. Jag kan alltså spara tid och pengar på att be tatueraren att inte fylla i bokstäverna i buffé-tatueringen så mycket, för om jag tappar mer vikt så blir bokstäverna ju skarpare av sig själv, eller hur?

Dra åt helvete så smart jag är. Min slughet slår mig med häpnad!

Sämst just nu: "Den tunna bruna linjen"  är slut i navet. Jag måste byta bakhjul på henne! Fuck!

Kommentarer
Postat av: Mr.Pentex

Go for it! den kommer vara helt orginell.

2008-09-16 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0