Beelzebub has a devil put aside for Meryl Streep!

"Ni måste se den, den är så bra!"

"Åh vad den är bra, man får både skratta och gråta"

"Den är verkligen jättebra!"

"Passa på innan den slutar gå på bio"

Nej.


Jag kommer inte att se den.


Varför?


Gränsen för hur mycket övergångsålderstokerier jag klarar av går långt innan det här.




Den otäcka bilden får mig att känna mig trängd. Jag vill rycka fram en käpp och värja mig, och sedan gå och lägga mig i fosterställning i badkaret och låta varmvattnet skölja bort allt det hemska i en fyratimmarsdusch. Apskaftet till vänster ser ut som en blandning mellan Nosferatu och en klassisk pillermissbrukande småborgerlig satsubba från någon vidrig såpa. Bilden får mig nästan att börja söka på eniro efter något journummer till nån sån där batterisyraskvättande bangladeshier som kan komma och sitta vakt utanför min dörr.

Och så sjunger dom... mitt i vardagen bryter dom plötsligt mot all reson och logik, och börjar sjunga och dansa koreograferat.

Hemskt! Hade jag varit löjligt rik, vi snackar multimiljardär, så hade jag köpt alla rättigheter till seriemördarmördaren "Dexter" och antiterroristen "Jack Bauer". Sen hade jag gjort en egen "Mamma Mia" där man låter prygla alla som försöker gruppsjunga mitt i vardagen, och där Jack och Dexter kommer in i slutet och... kommer på en slutgiltig lösning på Meryl Streep-problemet.

Bäst just nu: "Mycket snack och lite verkstad" tänker ni säkert om förra inlägget. Nå, jag var hos tatueraren idag. Han hade fullbokat fram till i mitten av November. Det fanns dock en lucka efter ett återbud, och det är imorgon klockan 12:00. Så jag bokade den. HA!

Sämst just nu: Nu är här en jävla röra igen. Hur går det till?


Kommentarer
Postat av: JÅÅÅNAS S

Inte för att det har med din blogg att göra men:



SE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start?ProductID=jZTD4QFHi3wAAAEU9ZcEnOAa" rel="nofollow">http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/svSE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start?ProductID=jZTD4QFHi3wAAAEU9ZcEnOAa



http://www.siba.se/index.aspx?Identifier=SEA0967&ref=prisjakt

2008-09-17 @ 18:32:40
Postat av: ingvar

TACK!

2008-09-17 @ 20:01:34
Postat av: ingvar

Men och andra sidan räknas väl tenacious d filmen, POD, som musikal. Det är tamefan ett genialiskt epos!

2008-09-17 @ 20:11:56
Postat av: Xrim

Nu får du berätta hur det gick hos tatueraren! Kommer du att öppna en fond eller ett 90-konto så man kan sponsra din buffétatuering?

Du skulle kunna ha en tatuering lite längre ner där det står "Ät så mycket du orkar"...

2008-09-18 @ 10:10:34
Postat av: Nolen

<blockquote>Du skulle kunna ha en tatuering lite längre ner där det står "Ät så mycket du orkar"...</blockquote>



-Hehe, "Hugg gärna in på den rökta ålen..."

2008-09-18 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0