Smutsiga smutsiga....

Jag gillar den här  killen och hans filmer väldigt mycket. Han heter Ryan Reynolds, och om han är med i det, så laddar jag ner det. Han är extremt produktiv, och har under bara 2009 medverkat i fyra filmer. 

"Waiting" och "Van Wilder" är två riktigt bra komedier man kan se honom i. Han har en liten men väldigt skön roll i filmen "X-Men origins: Wolverine", han spelar förvirrad familjefar i "The Amityville horror" och nästa år kommer han att spela den för oss svenskar ganska okände superhjälten "Green Lantern". Fysiskt/estetiskt eller åtminstone symmetriskt, kan man förresten nog klassa honom som perfekt . Ikväll såg jag en film med Reynolds som heter "Chaos Theory", eftersom jag alltid blir på gott humör av hans filmer och behövde piggas upp lite. Istället fick filmen mig att må illa, bli väldigt arg och vilja hugga något. Fel film att se när man är bakis och känslig, helt klart.

Ryans rollfigur är gift och har en liten dotter på sju år. En kväll när han är på väg hem med sin bil, så håller han på att krocka med en kvinna som har värkar. Han hjälper henne till BB, saker strular till sig och av ett misstag hamnar hans namn på barnets födelseattest, så han blir officiellt barnets far. Detta får hans fru veta innan han hunnit hem och förklara, så när han väl kommer hem, så skriker hon och beter sig, kastar ut honom och förbjuder honom i huset tills han bevisat att han inte är far till det nyfödda barnet.

Så han gör ett test, vilket då visar att han har en extra X-kromosom. Det innebär inte bara att han inte är far till barnet, han är dessutom helt steril sedan födseln, och kan omöjligt vara far till "sin" sjuåriga dotter. Så hans fru, det vidriga horande avskrädet, har alltså själv gjort vad hon grundlöst anklagat honom för. Fadern är dessutom hans bästa vän

Fruktansvärt!

Sånt där klarar jag helt enkelt inte se. Hur kan man nånsin lita på någon? Usch så vansinnigt deprimerande.

Bäst just nu: Jokkmokksfalukorv. Den är något helt annat. Har man smakat den, så tappar man all respekt för övriga korvar. Det är nästan så man skulle kunna säga att det bara finns två sorters falukorv; Jokkmokksfalukorv, och skitkorv. Det är som att jämföra "Lejonet & Björnens" nobelfestglass med gul snö.

Bäst just nu2: Jag bakade tre plåtar småkakor ikväll, efter eget recept. De smaksattes med farin, finmalda hasselnötter och chokladklumpar, och blev alldeles fantastiskt trevliga. Så nu har jag 90 goda kakor jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.

Sämst just nu: Tvättid om tre timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om din snopp!

den är hårig och söt!

2009-08-24 @ 08:30:45
Postat av: Higge

Äntligen!

2009-08-24 @ 11:41:55
URL: http://higge.blogg.se/
Postat av: Elsa

kunde ha informerat dit om chaos theory!

2009-08-24 @ 11:59:42
Postat av: Elsa

kan ju poängteras att det hände innan de gifte sig!

2009-08-24 @ 12:02:17
Postat av: Nolen

Ät gul snö, det kan vara öl!!!

2009-08-24 @ 12:29:56
Postat av: Anneli

Erkänn av favvon med Ryan är The Proposal!

2009-08-24 @ 13:44:46
Postat av: Emma

Håller med om Ryan. Han är ett komiskt geni. Kolla in serien "Two Guys, a Girl and a Pizza Place". Gammal men fortfarande sevärd komediserie. Den är värd att se nästan bara för Ryans skull. (Sen är han ju inte helt tråkig att titta på heller.)

2009-08-24 @ 19:14:35
Postat av: Elsa

Ryan är ju ändå rätt het, men lite väl deffad. han skulle ju inte få ligga bredvid mig på stranden :P då ser man ju ut som en strandad val!

2009-08-24 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0