"Not with two guys involved, I won't!"

Då vi satt hos Greven och Veronica och åt födelsedagstårta i fredags, så hade Fanjunkaren en ganska kul sak att förtälja om vårt krogbesök lördagen före. Det hade med otukt att göra, och jag fick äntligen ordning på ett gäng snurriga minnesfragment.

Fanj: Minns du hon som kom fram till oss i lördags, när vi stod utanför?
Jag: Hmm... Va?
Fanj: Minns du inte vad du gjorde? HAHA
Jag: Amen för helvete... nej, jag vill inte veta...
Fanj: Nähä?
Jag: Näää.... eller? Fy fan...
Fanj: Minns du verkligen inte?
Jag: Fy vilken ångest, nej för fan säg inget... Var det illa?
Fanj: Hahaha, näää, du gjorde väl inte nåt illa...
Jag: Vad var det om då? Jag minns nån brud...?
Fanj: Den där 19-åringen!?
Jag: Pfth, hvaba?
Fanj: Men hon kom ju fram till oss och undrade om vi kunde gissa hur gammal hon var...
Jag: Jaja, och vad hände sen??
Fanj: Jamen då började du och hon hångla där, eller liksom... ja...
Greven: Vad fan säger han, vad har ni gjort?
Jag: Jag har tydligen hånglat med en 19-åring!??
Fanj: Nja, eller hånglat var väl mycket sagt, men ni stod där och kysstes helt plötsligt, och så ville hon att vi skulle följa med henne hem, båda två!!
Jag: HAHA, VA!?
Fanj: Jo, ni stod där och kysstes, och plötsligt så stack hon in handen under skjortan på mig och började försöka!
Greven: Näääääää!??
Jag: HAHAHA, YES!!! Vad fan gjorde du då???
Greven: Nja, jag gick ju därifrån och ställde mig på behörigt avstånd, sa väl typ att ni fick sköta det där själv.
Jag: Haha, ojoj... vad hände då? 
Fanj: Nä, då var det väl inte intressant, hon var tydligen inställd på att få med oss båda, så då stack hon...
Jag: 19 år? Åfan... *skiner som en sol, minns dessutom plötsligt att hon såg fantastiskt bra ut*
Greven: STORT *sträcker fram knytnäven för att trycka knoge*
Jag: Hehehehehe... sweeet *besvarar knogtryckningen*  
Gullan: Va? Vad händer? Nu har jag missat något!?
Veronica: Men hur fan tänkte hon då? Hon kan ju inte ha haft någon särskild smak!??
Fanj: Hurdå?
Veronica: Ja, ni är ju inte direkt samma typ?
Greven: Ja, ni är ju rätt olika om man säger så!?
Fanj: Nää, det är sant... det var kanske nån "fem-i-tre" grej från hennes sida, hon såg väl att vi stod där själva liksom...
Jag: Uppenbarligen en fin tjej med ett öppet sinne, tycker jag!
Fanj: Hehehe, ja...
Greven: Hon ville kanske ha det bästa av två världar? hehe
Jag: HAHA... fint... "Laurel & Hardy" hehehehe...
Veronica: Alltså vilken en, va?
Jag: En eloge till hennes föräldrar som har uppfostrat en sund och fördomsfri jänta!

Nu litar ju jag förvisso blint på mitt fylle-alter ego Johnny Skan som oftast sköter de här situationerna, och jag vet att det inte hade blivit av, eftersom det var fel ratio. Två snubbar, nej nej. Sen måste ju nämnas att Fanjunkaren är en man med enorm integritet, så är det. Fast det solidariska i den här situationen hade ju för honom varit att spela med, och sen smita ut genom toafönstret hemma hos den där tjejen när det blev business. Så hade nog iaf Lindblom gjort! Men där har man för att man umgås med kristdemokrater, gud välsigne honom.

Detta var heller icke den enda underhållande diskussionen som fördes i fredagskväll.

Jag: Jag tänker börja sola solarium! Hehe, nu ska vi höra!
Veronica: Haha, ska du?
Jag: Jepp!
Fanj: Du vet vad jag tycker!
Greven: Vad händer, vad säger ni?
Veronica: Higge ska börja gå å sola!
Gullan: Ska du?
Greven: Va? Nää, sluta nu!
Jag: Äh!
Fanj: Dom har nå gammalt solarium på hans jobb, fullt med gammalt intorkat...
Jag: DE E NYTT Å FINT! 10 kronor för 20 minuter! Brun å fin!
Greven: Fy fan va dumt! Fjolla!
Fanj: Ja, börjar du med det så jävlar, jag har lagt en kommentar på din blogg innan, och börjar du så blir det en till!
Jag: HA! Ni två jävlar ska inte säga nåt... hmmm...
Fanj: Nä sånt är illa.
Jag: Rakar du dig under armarna?
Fanj: Nä, det gör jag inte!
Jag: Greven, rakar du dig under armarna?
Greven: Nä, varför skulle jag det?
Fanj: Det är klart, man ansar ju lite...
Greven: Jojo, det gör man ju:
Jag: VA!?? Vaddå ansar?
Fanj: Ja, klipper ner det, det är ju inte så fräscht med långt jävla armhålehår som sticker fram.
Greven: Nä, visst kapar man det ju.
Jag: AHA!!! Ni två, ni två jävlar! Ni kan inte säga nåt, jag är OANTASTLIG, jag är oantastlig för er, er två jävlar, haha, jag kan sola bäst fan jag vill, och ni två tomtar kan inte säga ett skit!
Fanj: Ansar inte du ditt armhålehår? Det är ju äckligt!
Jag: Nähä, det är det visst inte!
Greven: Jo, inte fan kan man ju låta det växa fritt!
Jag: Äh, mitt blir inte långt alls, det sticker inte fram nånstans.
Greven: Men visa då?
Fanj: Ja, få se då!?
Jag: ÄH! NÄÄ! Jag tänker tamejfan inte sitta här och visa er nåt jävla armhålehår! Ni kan inte säga nånting! Hmm... måste jag klippa skiten nu? Dom där två jävlarna...


Emma: Och du gör det i en så skön bil dessutom. Jag minns när jag hade dåligt trafikhumör i min 144 som gått 56 000 mil. När jag blev arg och ville vålda förbi någon och tryckte på gasen, så lät den bara "BRRLÅÅÅÅÅÅ", och började skaka lite. Jag blev jätteledsen och ville bita ratten... 

Elin: Jag och Ragnar fick vara med och ta bort en Grand Danois hos Håkan i Lycksele, för ägarens fru och ungar tyckte det var äckligt när den skakade på huvudet så det for dräggel på kläderna. En två år gammal tik, jättefin. En hel liter avlivningsvätska hällde dom i henne. Och bökig som satan att få ut i frysrummet. Dansken som ägde den ville inte heller att någon annan skulle få den. Vi lipade inte dock inte den gången, vi var mest förbannade på danskjäveln.

Keyser: Fasen också, Wilhelm Erövraren! Jag hade ju tänkt ta upp 1066, men det kom bort... Sorry.

Bäst just nu: Matlåda tills imorrn, för en gångs skull.

Sämst just nu: Jag får vara tråkig och säga vädret!



Kommentarer
Postat av: Lindblom

Senariot hade möjligen inte inträffat om jag varit närvarande. MEN jag hade inte svikit en kvinna med sådana önskningar. Man måste ju vara halvt homosesualles om man tackar nej. Vem var det du var ute med nu igen ?

2009-08-31 @ 09:20:14
Postat av: Elin

En tonåring!! Har du blivit gubbsjuk? Det borde vara varningstext på Johnny Skan. Vissa saker verkar vara totalt tabu medan barnarov tycks vara en merit, nåja det är mycket jag inte förstår när det kommer till dig tack och lov.

2009-08-31 @ 10:30:53
URL: http://frokenillmarig.blogg.se/
Postat av: Lindblom

Elin, hon var laglig ! Sen spelar det nog ingen roll om hon var 19 eller 49. Hade varit lika trevligt i alla fall. Hade han prata om att slåss eller bråka kan jag förstå dig. Make luuv not war ! Fast det var nog inte sista kvinnliga kommentaren om omoral och bla bla bla. Hon gjorde nog bara vad dom flesta kvinnor bara går och drömmer om. Lyckliga, modiga och fördomsfria kvinnor.

2009-08-31 @ 11:49:07
Postat av: Elin

Lindblom, Bla bla bla!? What the f..

Jag har väl inte klagat på hennes beteende, eller? Nu har du nog läst lite för mycket mellan raderna.

Är nog inte riktigt så fördomsfull som du kan tro.

2009-08-31 @ 15:06:41
URL: http://frokenillmarig.blogg.se/
Postat av: Lindblom

Du lät en annig nedvärderande, men ok. För den här gången.

2009-08-31 @ 22:09:10
Postat av: Elin

Och nästa gång??

2009-09-01 @ 23:05:31
Postat av: Lindblom

Jag hade frågat chans ! (Lindblom vs. Elins´s bunghole 1,2,3,4,5,6,7,8, ...... -0. )

2009-09-05 @ 02:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0