Att vara eller icke vara...

Jag gör mig ofta skyldig till att hänga lite mycket på Facebook. Ibland känns det även som FB stjäl material från bloggen, när jag lägger upp något där som skulle kunna utgöra stommen i ett inlägg här istället. Som nyss, när jag skrev "Jag skulle vilja tacka nördarna för att dom gjort skinnrocken obrukbar, fjortisarna för att dom gjort självstympning mainstream, och åttaåringarna för att dom kuppade sig in som målgrupp för kickbiken. Inget av detta kan jag nu använda. Good times!"

Det tyckte jag var lite skojsigt skrivet. Fast jag har ju tagit upp det där med nördar i skinnrock förr? När man tänker efter, så har jag kanske ältat det mesta här innan. Lite trist.

Det kanske är dags att lägga ner "Higge Erövraren"?

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojojoj nu fiskas här smöriga kommentarer eller hur!!



Dags att lägga ner Higge Erövraren, nej du den gubben går inte, det skriver du nog bara för att få höra så många som möjligt säga hur bra du är och att du inte alls får sluta.

Jag skriver lite fjäsk så får du lägga in de ord du vill höra själv.

Neeej du får inte fjäsk fjäsk. du är ju så fjäsk. Fortsätt fjäska för du fjäskar så fjäskigt!

2009-12-13 @ 22:48:48
Postat av: Higge

Nej Elin, så är det inte. Jag kommer nästan aldrig på nåt att skriva om mer.

2009-12-14 @ 03:21:54
URL: http://higge.blogg.se/
Postat av: Sarah

Eller så lägger du ner den största skiten, nämligen FB!

2009-12-14 @ 08:41:11
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: Sanity N/A

ropen skalla

vi ska kravalla..

våga vägra FB

2009-12-14 @ 12:35:17
Postat av: Nolen

@Sarah: +1 på den.

2009-12-14 @ 22:54:12
Postat av: Fanjunkaren

Lägg ned skiten om du nu vill vara på fb med pöbeln. Kommer ihåg när jag skaffade ett konto för ett par år sedan i rent utvärderingssyfte. Du hade väldigt många negativt laddade åsikter vad jag vill minnas. Se på dig nu din jävel, haha

-Nu sa du ta tebakks, som dom säger i utvandrarna

2009-12-15 @ 21:05:18
Postat av: Mr.Pentex

Higge Higge.

Nu har du rökt något dåligt igen...

2009-12-16 @ 10:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0