Härdsmälta.

Ett stort tack till alla som hjälpt mig igenom den här dagen. Ingen nämnd, ingen glömd. 

Dessutom: 1000 spänn till den som skjuter Örnen som satt i dungen mitt emot busshållplatsen idag, och skrek som en demon när jag stod där. Jag var helt övertygad om att den skulle komma och ta mig. Otäcka jävla folkilskna steroidgam, att lurpassa på trasiga människor!

Får se om jag orkar ta den här obehagliga historien imorgon.

Sanity N/A: Det är beundransvärt.

Anneli: När jag inte är fet längre utan ser ut som en anständig människa, kan du få anmäla mig. Jag tänker inte stå i teve förrän 40 kg är borta.

Robust svart kvinna på dansgolvet: Något jag skrev fick dig att googla runt och göra efterforskningar? Skoj! Undrar vad mer man skulle kunna få folk att göra?

Xrim: Ja, och Elbilar? En oljenation som bygger elbilar? Fullständigt hysteriskt korkade.

Sämst just nu: Saabcirkusen. Företaget har inte gjort vinst på 20 år. Ledningen och modellutvecklarna förefaller i det närmaste sinnesjuka; hur kan ett företag som byggts upp av att sälja små billiga bilar, inte ha en enda modell mindre än en Volvo S40 på programmet? Och varför envisas dom med att vara så udda? Det finns väl ingen jävla anledning att stoppa tändningen mellan sätena? Varför ska man hålla på såna skitprinciper, som får spekulanter att tänka "vad konstigt" när de sätter sig i bilen för första gången? "Vad konstigt" är väl inget jävla första intryck att sälja en bil på?

Sen läser man om de nya modeller som ska släppas om företaget får leva. "Här är bilarna som ska rädda Saab" låter det i artikelns ingress. Vad det rör sig om för bilar? Nya 9-5, 9-3X och 9-4X, d.v.s. en i stora mellanklassen, en i mellanklassen, och en SUV. Detta kommenterar Saabs VD Jan-Åke Jonsson med frasen: "En utmärkt grund att stå på". Jan-Åke, vad i helvete har du rökt? Det är lågkonjunktur, och små miljöbilar säljer mer än något annat. Försöker ni med flit pissa bort företaget?Hur kan detta tillåtas att få fortsätta?

NEJ! Saab ska inte ha några jävla skattepengar och stöd från staten, så länge man låter såna där jävla surrogatpatienter styra företaget. En flock apajävlar skulle tamejfan lyckas bättre.

Mona Sahlin i debatt med Maud olofsson: "Jag skulle ge företaget en chans". Det förvånar mig inte. Clint hjälpe oss om det gamla torrkokta skinnskaftet kommer till makten. Det finns skitklumpar fasttorkade i arslet på talibankameler, som är intelligentare än Mona Sahlin. Hon skulle omyndigförklaras och spärras in på ett hem för "unikt farligt korkade".

Bäst just nu: Pajasarna vi lurades att välja till makten börjar äntligen fatta besluten jag hoppats på. Leve kärnkraften! Om nu någon bara ville assassinera Tomhylsidioten också, så kanske man kunde våga börja hoppas på bättre tider igen.

Bäst just nu2: Nu har jag äntligen tappat 20 kg. Viktraset har åter vunnit fart.


Kommentarer
Postat av: Xrim

Sälj Saab till norrmännen, de kan bygga dem i i hårdpapp och sätta elmotorer i dem (hhhmmm, låter som något en före detta öststat redan gjort). De har råd att ta förlusten.

2009-02-23 @ 06:48:40
Postat av: Elin

40 kg, det låter lite otäckt, ska du verkigen tappa en hel fotomodell i vikt?

Du nämner din viktnedgång ganska ofta har jag märkt, hör du till Blondibellas skara av bantningsfreak?!! Tänk att ni har nåt gemensamt.

2009-02-23 @ 20:12:09
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0