En helt ny grej!

Jag har haft lite värk i vaderna på sistone, mer specifikt i muskelfästena på vadmusklerna. De har liksom växt och deffats i takt med att jag tappat kilon, samt gått 5-10 kilometer i stort sett varje dag sedan den 1/9e förra året. Nu mäter vaderna stövelomöjliga 47 cm i omkrets, så jag tänker att om jag verkligen kan sätta dom i arbete kommer de att bränna en jävla massa. Värken försvinner när jag går, så jag antar att den är positiv på nåt vänster.

Så nyss sprang jag runt hela Hertsö ängar, utan paus! Senast jag sprang så långt var i lumpen, och då hostade jag blod och hade ont i lungorna i två veckor. Visst, det är inte så långt runt Hertsö ängar, men av mig är det en helt osannolik bedrift. Det riktigt sjuka är att det inte var särskilt ansträngande. Varje kväll blir nu, fan vad najs!     

Jag lärde mig dock två saker: Jag kommer att behöva köpa en ny Bricanyl, samt en flaska liniment.

Elin: Det var en av de roligaste kommentarerna i bloggens historia! Tack för garvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0