Handlingsplan vid miljo... miljardärskap!

Min företagsidé är så genial, att jag och min affärspartner med all säkerhet kommer att kunna leva på räntan innan vi är 40. Nej förresten; 33!

Då blir det en kåk på Öland som kommer att få "Playboy mansion" att se ut som ett indiskt äldreboende för kreatur.

Framför allt kommer fylle-alter-egot Johnny Skan att återinsättas, för med rikedom behövs ingen ansträngning. Då flockas dom ändå, fruntimmrena. Likt gamar över en haltande zebra...

HOHOHO! Vart fan ska man börja? Man kanske får börja smått. 

En Fez är ju lite käck.   

Ni tycker förstås jag svamlar. Jo, det är ju ingen tvekan om att historien är full med misslyckade företagsidéer. Nåja, för att övertyga er så avslöjar jag väl min idé för er. Jag ska ta patent på en konkurrent till ryggsäcken!



Jag kallar den "Fogsäcken", och den kommer att slå!

Förresten, nu när jag uppdaterar bloggen så ofta, så se till att skrolla tillbaka och kolla så ni inte missar inlägg. För då sitter jag ju lika förbannat och skriver en massa i onödan!

Elsa: Vilken bra fråga. Loves it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0