Johnny Skan; p.g.a. inkompetens avskedad hjälte.

När jag ilade till stan för att köpa en ny mobil, var hjärnan späckad av insikter, frågor och jättebra idéer.

Här är några.

I framtiden kommer det att finnas mobiltelefoner i kreditkortstorlek, som passar i kortfacket på plånboken!

Arabiska är ett otäckt harklande, och det är jävligt irriterande när de som talar språket skriker i grupp på bussen.

Om man ställer fram en tallrik räkor på kvällen då man kommit från krogen, då kommer det ju åtminstone att lukta som om man fick till det när man vaknar på morgonen.

Vad är det för nytta med att vara bäst, om ingen annan än en själv inser sin egen förträfflighet?

Jag ska lära mig "T9".

Johnnys insikt igår är fel. Johnny ska bort!

"w00t?" kanske ni tänker då? Jo, så är det. Jag skulle egentligen vilja förklara närmre, med då kommer inlägget att bli alldeles för långt. Nja, jag kan väl iofs försöka; Det är Johnny det är fel på, ingen annan. För att precisera: När Johnny vill, då är han grym. Men det händer en gång på 1000.

Poängen fångades kanske bäst i ett sms jag skickade till Gäby.

"Johnny Skan är ju inkompetent. Han kan ju inte tillgodose vår penis intressen. Nu får han sparken, det jävla aset."

Kommentarer
Postat av: Elin

Om brudarna som Johnny släpar hem luktar gamla räkor var det nog en god idé att avskeda honom innan Boman eller vad han hette blir sjuk!

2009-01-11 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0