Varför?

Kolla så jävla störda frisyrer. Att de här människorna ens tilldelats ett par testiklar är ju rena skämtet!

  

Kolla Peter Jihde! Kolla! Se på honom!

Det enda som rent irritationsmässigt skulle kunna konkurrera med de här fåntrattarna, är väl kanske det faktum att när någon högre makt uppfunnit och färdigställt vaginan (en i sig alldeles förträfflig grej), så valde denne skapare att placera den på en infantil halvapa, så irrationell, dum och lumpen, att hon snålar med den trots att den både är skön och gratis att använda.

Det är nästan så man vill bli emo och börja skära sig.

f.d. Kristians dotter: Ja i stort sett alla vill ligga. Skillnaden är att killar vill ligga, medan tjejer vill ligga på en massa villkor. De måste smörjas, trugas, krusas, manipuleras eller övertygas. Och det som är så paradoxalt, är att det faktiskt inte känns värt den där jävla cirkusen, samtidigt som man blir knäpp om man får gå utan för länge.

Elin: Jodå. Du blir rolig när man får lite trim på dig, och jag hade glömt hur bra jag var på det.

Robin: Tja, vad ska man säga... Minnescentrat är kanske översvullet i mitt huvud. Tyvärr på bekostnad av centrat där man räknar ut hur man ska få användning för fläskspettet, verkar det som. Men jag vet inte om jag skulle kunna berätta för dig vem du är, du verkar komplex. Vilket ju ska tas som en bra grej.

Bäst just nu:

Sämst just nu: Att Bohman kommer att väcka mig om 3 timmar, och jag har ingenstans att göra av honom.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, tänk så tråkig jag måste ha varit de senaste tio åren.

2009-01-27 @ 16:06:21
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Xrim

Higge, har du hört den opolitiskt korrekta låten Quinna från skivan Pang på pungen i Portugal av The kristet utseende? Kanske något att starta ett inläggs krig kring ...förresten, varför heter alltid punkband så konstigt? Grisen skriker, Radioaktiva räkor, Arabens anus, Helikoptern kräks, Krymplings, Sten och Stalin, Oroliga kalkoner, Räserbajs och rövsvett, för att nämna några.

2009-01-28 @ 19:31:35
Postat av: Anonym

Inte ett ont ord om Danny. Han är så söt så jag blir rent "gumsjuk"!

fs/1.1192880%21slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg" rel="nofollow">http://www.expressen.se/polopolyfs/1.1192880!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

2009-01-29 @ 20:16:12
Postat av: Robin

vad heter du egentligen?

2009-01-30 @ 12:28:02
URL: http://www.grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Robin

De "axelvaddar" du ser speglas i kranen är mina enorma nakna axlar, inget annat.



Och min provsmakarvecka kanske kan tänkas bli av om du påminner mig om vad det var jag skulle lära mig äta.



Deal?

2009-01-30 @ 15:15:43
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0