Om franska könsdofter

Ja, nu är jag tillbaka för några dagar igen. Jag inser att min lilla surrogatblogg som utgör synnerligen klen ersättning för denna fabulösa milsten i blogghistorien, men det känns trots allt bra att kunna göra några sorts inlägg då och då. Jag försökte just provposta en kommantar på Higges Mobila, men "Blogspot" är så satans läsarovänlig och kluddrigt tillfittad att man nästan erhåller multipla stroker vid blotta tanken på att skriva in "blogspot.com" i det där lilla fältet där uppe.

"Men man får göra vad man kan med det man har", som Napoleon säkert sa någon gång. Han led av micropenis, vet ni. Den är 2 cm och har i sitt konserverade tillstånd varit till salu ett par gånger på "Sotheby's" i London. Snacka om oflyt; Födas till lortig grodätare, samt utrustas med en drule mindre än de skoningslösa hemorrojder som enligt en teori ska ha kostat honom segern vid Waterloo.  

Ett levnadsöde jag näppeligen avundas. Men trots att han var något så inspärrningsbegärligt som en fransos med italienskt påbrå, så beundrar jag honom ändå. Inte för skol- lag- eller skattereformerna som hela världen anammat, eller att han segrade i "Trekejsarslaget" vid Austerlitz.

Nej, utan för att han lyckades använda den där lille drulflärpen till att både skaffa ungar och dra på sig Syfilis. Å andra sidan har man väl aldrig hört talas om en fransman utan Syfilis. De får väl det i sprutor av skolsköterskorna där nere, som en åtgärd för att bevara sitt kulturella arv.

Det är även rätt strongt att lyckas bestiga en fransyska efter att ha forcerat den tunga odör av lort och skrevröta som otvivelaktigt uppstiger ur dessa orena kvinnors mamelucker, oavsett hur stor eller liten penis man har. Fast de har väl kanske vant sig och lärt sig uppskatta lukten, fransmännen. Det är kanske därför de äter alla de där ostarna, som luktar så jävligt.

Någon leversjuk grodätare glömde kanske en alldeles normal färskost mellan ett par soffkuddar eller under en dubbelhaka, där den låg och "mognade" och möglade, tills den hittades av någon som glatt överraskad identifierade doften av gammalt otvättat fjas. "ÔH-HÔHÔHÔ, Oh lala, d'un fromage au grande bouquet de vagin, oi oi, il s'agit d'un cul salope, très bon très bon, j'aime l'odeur du impur vagin!"

Nå, nog om detta med fransk intimhygien. Nu ska jag ut och åka lite bräda innan regnet kommer och bajsar på glädjen.

Sandra: Tack ska du ha, även om den nog inte blir mycket att hänga i julgranen.

Elin: Va'ere om?

Bäst just nu: Att det finns folk som sydeuropéer att göra narr av.

Sämst just nu: Att ingen annan skaffar bräda. Jag känner mig som Lucky Luke, jag kanske borde döpa om brädan till "Jolly Jumper" istället för "Elvira".


Kommentarer
Postat av: Moar

Fördomar? Nä, väl?

2009-07-17 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0