Dittenådatten

Efter ännu en dag av livet, varvar jag nu ner med att slira runt på facebook och fräsa på en panna grönkål. Just nu domineras kosten egentligen nästan helt av kokta ägg och naken, tillbehörslös buljongkokt kyckling. Men jag fann grönkål i frysen, och den är fin LCHF. Jag är förvånad över vilket resultat jag har fått av att ha börjat vara på gymmet, och nu vill jag se vad lite extremare kost kan tillföra.

För en gångs skull verkar nu genetiken vara på min sida; den här korta krumma kroppen verkar vara rätt bra att bygga på.

I bastun efter dagens gymbesök fick jag däremot en något som gjorde mig rätt förskräckt, då en stackars farbror spatserade runt med vad som föreföll resultatet av någon slags operation, möjligen ett mindre lyckat penisförstoringsingrepp.

Jag ska faktiskt bespara er detaljerna om den stackars farbrorns tillstånd, men mitt inre ansikte såg nog ut som något i stil med  och jag bestämde mig för att aldrig mer klaga på Bohman. Inte ens när han vill gå på toa klockan fyra på morgonen.

Vidare kan meddelas att världens största kafékedja "Starbucks" äntligen ska öppna i Sverige, men då tyvärr inte i Luleå, utan på Arlanda. Jag fattar inte varför det har tagit sån jäkla tid; svenskarna är inte bara väldigt trendkänsliga, de tillhör dessutom de mesta kaffedrickarna i världen.

Och det var väl vad jag hade för den här gången.

Ingvar: För de är ett gäng bekräftelsekrävande, överpretentiösa dyngmuppar, som i själva verket bryr sig mer om att lukta på sina egna fisar än att göra något konkret för miljön. Eller mer direkt; De är dumma i huvudet.

Emma: Aj crap, de har jag glömt. Var de verkligen så illa? Jag måste väl ladda ner och se om då...

Xrim: Jag har provat, men den gjorde motstånd och jag vågade inte bryta och bräcka mer.

Bäst just nu: Uhm... Grönkål och Starbucks.

Sämst just nu: Ett bortslarvat gymkort. Vart faen kan det vara?




Kommentarer
Postat av: ingvar

Vad som irriterar, the hell out of me, är att jag har börjat feta till mig på senare tid men du blir bara smalare och smalare. Känner mig mer och mer motiverad faktiskt!

2009-11-12 @ 07:40:04
Postat av: Moar

Läste en gång en teori om att det bara finns en viss mängd materia på jorden. Går någon ner så hoppar det på nån annan.....

2009-11-13 @ 08:47:30
Postat av: Nolen

Kommer inte ihåg vad du tycker om irländare, men det finns i alla en skön jävel på den ön:

http://irishsoccerinsider.wordpress.com/2009/11/11/french-and-irish-fall-out-over-box-incident/

2009-11-13 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0