"Alea crappus est"

"Allt är skit" står det i rubriken, fast på mitt något fantasifullt hemsnickrade latin. Riktigt allt är ju kanske inte skit, men inget gör mig så förbannad som jag själv just nu. Men det ska jag inte tynga mina stackars läsare med. Men jag har ingen lust att skriva, så skulle jag försöka skulle det bara bli elände.

Men för er som trots allt klickar er hit om dagarna, så ska jag iaf sätta in en bild på en gammal klassiker.

Vilka duktiga hundar, och vilken duktig konstnär som dresserade dom att spela poker och sitta still sådär länge. Det intressanta är att tavlan är från 1903, och man kan se hur en engelsk Bulldogg såg ut innan den fick alldeles platt tryne. Det är den till vänster om Mastiffen i mitten. Den påminner mer om en sån där kamphundsblandning som är så populär nu, bland nysvenskar, gamla mobboffer, de asociala, trasiga flickor med moderskänslor och folk med brist på likvida medel.


Bäst just nu: Allt går fortfarande bra på gymmet, jag kan öka ett par moment varje besök.

Sämst just nu: Min mentala snuttefilt har ryckts ifrån mig. 


Kommentarer
Postat av: General Lindström

Du, den 10 dec. i år är ju 10-årsjubileum sen MUCK. Styr upp nåt!



Tänkte även att det här (som jag av en slump hittat) kunde roa dig:

http://iloapp.darthvader.se/blog/www?ShowFile&doc=1237659313.pdf

2009-10-30 @ 09:39:10
Postat av: Nolen

♫♪♫♫♪♪

Allting är skit och det blir bara sämre!



Kaffet det är kallt och ölet är varmt

så det är lika bra att skita i allt, lägga ner



Allting är skit och det blir bara sämre!

♫♪♫♫♪♪

2009-10-30 @ 11:56:10
Postat av: Nolen

Plus att detta får i alla fall mig på bättre humör:

http://www.dn.se/ekonomi/ny-karnkraftsreaktor-kan-byggas-i-sverige-1.985468

2009-10-30 @ 11:58:42
Postat av: xrim

Omina faecis

2009-10-31 @ 07:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0