Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!

Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!

Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!


Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!

Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!Vedervärdigt fabricerat antirock'n'roll fjortistrams!

Fy fan! Jag vet inte ens om jag hört en låt av dom, men det räcker att jag ser dom; Jag har inte avskytt en grupp såhär sedan jag var 11 år, och förfasade mig över New kids on the Block. Då var jag bara arg för att tjejen jag gillade var kär i Donnie Wahlberg, som jag tyckte såg ut som en rövfärs i trynet.

De här avskyr jag för den unga generationen, den som tror att den är coolare än oss, tycker att de här könlösa producentprodukterna är coola och hårda. De har en snedvriden uppfattning om vad som är rock'n'roll, och jag vill inte att såna dilettanter ska ärva samhället.  

"Tokio Hotel" HAHAHAHAHA!
Jag hoppas dom börjar knarka! En sak vet jag iaf. Lemmy kommer stå på scenen och sjunga om knark och göka långt efter det att de är bortglömda, guskelov!

Ingvar: Är det den där lergrytan som är glaserad inuti? För en "Römertopf" är ju obehandlad iaf.

Bäst just nu: Lindblom sitter här och säger att det bästa just nu är att rummet snurrar, men inte han. Han är full och gemytlig. Jag ska höra om han vill ha en bärs nu. Själv ska jag upp och knega, och dessutom sjunga i kör på eftermiddagen. Bäst just nu är även att Elsa åker till Italien på måndag, och har fått med sig 10 euro att köpa en smarrig fårsalami för.

Sämst just nu: Lindblom säger att det vill jag inte skriva, men jag kräver ett svar. Nu svarar han att det sämsta just nu "var att vi inte fick ligga med din kollega som var här nyss!". Elsa var här och såg film. Jag hoppas nog hellre hon kommer ihåg den där salamin! Mmmmm...


Kommentarer
Postat av: ingvar

WORD!



Angående lergrytan så brukar man väl säga att kärt barn har.... bla bla.

2009-09-06 @ 17:55:58
Postat av: Elsa

haha ja jag tror oxå salamin är smarrigare! :)

2009-09-06 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0