Konsten att skjuta saker framför sig.

Jag sitter nu här igen, och läser på forumet "Flashback" istället för att göra det jag borde, nämligen att slänga ut skit ur lägenheten.

Men istället hittade jag tråden "Det äckligaste era flickvänner gjort?" och nu är jag fast där.

Jag hittade två inlägg som stack ut. Det ena fick mig att tappa hakan, och det andra gav mig skrattkramper.

Jag varnar känsliga människor för språket, då detta alltså är saxat från "Flashback".

"Ursprungligen postat av krille16
Knullade en tjej en gång som hade 2 rövhål, helt sant. Det satt strax över det andra rövhålet. Hon ville inte knulla doggystyle men i stundens hetta blev det så. Eftersom jag inte är en rövsexare men gillar att se kuken glida in och ut kollade jag ner och såg 2 rövhål. Eftersom jag var full frågade jag va fan det var som satt över det andra rövhålet. Knullandet slutade på direkten och hon vände sig om, tog på sig och drog. Har aldrig snackat mer med henne efter det men brukar se henne ibland och tänker på att hon har fyra hål att stoppa kuken i.

Det var inget fistelhål utan ett riktigt rövhål, precis som det andra.

Och ja, det var en människa.

Kanske inte platsar som vidrigt men som lite sjukt iallafall.
"

Killen förefaller givetvis vara en taktlös idiot, men icke desto mindre: Fenomenet låter helt otroligt, men jag fann en länk i samma tråd; Det finns folk med dubbla anus, t.o.m. dubbla anus OCH dubbla könsorgan.

Här är den som gav ett gott skratt. Det roligaste är inte att hon var döv eller så, utan att snubben blev skraj. Humor!

"Ursprungligen postat av Wulfila
Kanske inte en "riktig" flickvän men dock en händelse som satte djupa spår.

Träffade en döv tjej och det blev dags att kela lite, döva har ingen kontroll över sin "röst".

Mitt under doggy ger hon ifrån sig ett vrål som lät som en blandning mellan en skånska, en schimpans och en elefant, jag håll på att skita på mig, så rädd blev jag, kom av mig totalt. Trodde först jag råkat slinka in i fel hål eller nått, det visade sig att det gått för henne.
Detta är 15+ år sen och jag har aldrig efter det någonsin "kelat" med någon med ett handikapp, möjligtvis någon enstaka som kanske kunde anses ha ett mentalt handikapp... "

Nåväl, jag ska ju bara slänga ut grejer... det hinner jag väl senare!

Bäst just nu: Äckliga saker som flickvänner gör.

Sämst just nu: Higges självdisciplin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0