Tilde Fröling; 2a plats?

Sen med inlägg igen, men som ni kanske lärt er vid det här laget kommer det ALLTID ett nytt inlägg förr eller senare. På sista tiden har jag varit lite bitter för att jag inte kunnat få in inlägg med nya androiden, trots att alla inställningar nu är som de ska. Detta har resulterat i sänkt bloggentusiasm.

Nåväl, till sak.

Jag satt och såg "Allsång på Skansen" för någon dryg vecka sedan, då plötsligt den fagraste lilla nymf som någonsin visats i svensk television uppenbarade sig. Fy fan! Hon är den där sorten man bara vill gnida in i Nutella och gömma undan i ett våtutrymme. Jasmine Kara heter hon, och hon knuffar ner självaste Tilde Fröling från platsen som allra mest übermumsigast i riket (och därmed världen).


"Åh Higge, jag vill att du sätter mig på en pinne och slickar mig som en Piggelin!"

I övrigt är jag nöjd med nya telefonen, en Ericsson X10 mini Pro (beklagar ämneshoppandet). Det är ju trots allt inte den som strular, utan blogg.se. Men jag har inlett mailkorrespondens med supporten, så vi ska nog fan få till det här, och då kan jag börja blogga på ett sätt som jag har velat skitlänge.

Den lille telefonrackaren har dessutom ett helt underbart tangentbord med riktig knappsättning också, så man kan bekväm skriva långa inlägg direkt när andan faller på, utan att använda själamördande äckel-T9, o.s.v.

Nu går jag mest med resfeber. Jobbigt som fan. Jag vill verkligen rycka upp tältpinnarna och sticka nu, det är hög tid. Den 20e augusti landar jag i Stockholm och det nya livet. Då jävlar!

Kristina: Ja, men vi som väntar på något gott!

Sämst just nu: Resfeber!

Bäst just nu
: Nu är det svårt att säga. Går mest med rastlöshet och oro i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0