Vinterkräkskitsjukan

Jag sitter och ser damernas sprint i skidskytte. Det dopade öststatslöddret leder, så jag orkar inte engagera mig fullt ut. "Ååh, buu, fördomsfullt" kanske vissa säger. Jaha, men då kontrar jag med att konstatera att jag bara ventilerar expertkunskap, baserad på tidigare erfarenheter och äkta sanning!

Passar istället på att skriva ett inlägg relaterat till en annan aktualitet. Som de flesta säkert noterat, så rasar vinterkräksjukan just nu. Jag är ännu förskonad, men för somliga är det sämre. En manlig bekant som jag p.g.a. ämnets pinsamma natur inte ens ska namnge vid sitt alias, skickade följande.

MB:"Vinterkräksjukan igår, förvånansvärt svårt att kontrollera kroppsfunktionerna"
Jag:"Grattis, nu blev jag avis!"
MB:"Jo, när jag skulle spy på toaletten råkade jag skita samtidigt"
Jag:"Där hade man ju velat vara en fluga på väggen!"
MB:"Tror jag inte, det hela var mycket ovärdigt"
Jag:"Trist..."

Det där gamla "ur-två-hål-samtidigt"-fenomenet är ju aldrig lika kul att uppleva själv, som att höra om.

Bäst just nu: Kålsoppa?

Sämst just nu: Skägglösheten... Eller, jag har sparat en del, eftersom jag inte vill vara helt naken. Jag ser visserligen ut som en bosnisk torped, men det är ***** man får suga.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Man ska alltid sätta sig på toan med en hink framför sig för säkerhets skull :)

2010-02-14 @ 12:53:35
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: Moar

Helt rätt Sarah! Precis det jag skulle skriva.

Tyvärr tar ryggmusklerna rätt mycket stryk.

2010-02-15 @ 01:42:42
Postat av: Mr.Pentex

Oh look mommy. It´s a gigant penis!

Fniss fniss

2010-02-15 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0