"På spåret"-vrede

Jag sitter och kollar "På spåret" på SVT-play, och blir som vanligt upprörd och arg över hur tröga de tävlande är. Filip och Fredrik var tvungna att fundera ända till 6-poängsnivån innan de osäkert gissade att världens siste Kejsare bor i Tokyo, sen visste dom inte namnet på den japanska organiserade brottsligheten. Jag har lust att smiska dom med en käpp i ansiktet, och upprepade gånger skrika "YAKUZA YAKUZA YAKUZA!!!!!!"

Sen är jag riktigt spyless på Kristian Luuk och hans trista jävla mimik. Men värst av allt är att behöva glo på Bosse Sundström från "Bo Kaspers", som är lika sanslöst tråkig som skitmusiken hans vidriga "orkester" spyr ur sig.

Och Ane Brun som uppträder till musikfrågorna har fått på sig en helt bedrövlig outfit, och ser ut som en tjock sörjande Laestadian.

Men nu tog det slut, och jag blev glad igen! Klickar igång "Morden i Midsomer", och ser vem dom har myrdat (ser du Lindström, jag har stulit och använder ditt gamla uttryck ännu 10 år efter MUCK) den här gången.

Sämst just nu: Dagliga gallbesvär, nyss var det riktigt otrevligt. Måste köpa voltaren.

Bäst just nu: Den där cole slawen jag gjorde nyss. Den ska bli min nya livrätt! Tack Moar för tipset.




Kommentarer
Postat av: Issa

Är det nån speciell coleslaw? I såna fall vill jag ha receptet för på måndag ska kilona börja rinna av mig, yeeeaaahhh!

2010-01-14 @ 12:15:42
URL: http://vildunge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0