Teflon Don, måddefåck!

Jag sitter vid datorn och plitar efter vad jag bedömer som en hård 30-årsfest. Jag är ännu inte bakis, och kommer heller inte att bli det. På spisen står grönkål och sjuder i skinkflott och skinkspad, i kylen ligger en överbliven Lapin Kulta 7.0 på kylning, och strax kokar jag en kopp kaffe som får reaktorn i Tjernobyl att framstå som Lennart Swans biceps, till vilken grädde ska tillsättas i en mängd som kan få en normal man att svullna till Sune Mangs storlek i en grisblink.

Allt detta skall snart förtäras, och på så vis lurar jag bakfyllan likt Keith Richards lurat döden.

Idag förargas jag över något, och det är varken norrmän eller miljöpartister. Det är censurerade svordomar på Youtube.

Jag hittade nämligen en HBO-special med komikern Jim Jeffries som jag laddade ner, och så ville jag visa ett youtubeklipp här med en rolig episod ur föreställningen. För att förstå vad jag menar, så bör ni se klippet. Han är en kul kille, och det är bara 57 sekunder långt eller så, så det orkar ni.



Fruktansvärt irriterande, eller hur? De bortklippta orden ska i tur och ordning vara: Fucking, fucking dicks, fuck'em, fuck, fucking, fucking, fuck, fuck och fuck it.

Nu blev jag trött på det här ämnet och publicerar detta inlägg. Idag är jag rastlös, det kan bli många korta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0