Teichenné

Teichenné är namnet på en gräddkolalikör från spanien. Jag sitter här och funderar över livet, och slår den i mitt kaffe. Så läser jag på flaskan, där står det "Produced in Spain from the finest ingredients". Hahaha. Den är helt klar, som Explorer eller Renat, och smakar exakt som de där Kolasnörena ni vet. Helt jävla kemisk alltså.

Men när dom skriver sådär så får man bilden av ett gäng feta spanjorskor som står i ett träkar och trampar kolasören. Jag är skeptisk!

Bäst just nu: Det blir oxfilé imorrn, med vitlöksmör.

Bäst just nu2: Nästa helg är det Johnny Skan och Retardo reunion! Hilda fyller 25 och bjuder till party, mesa happy!

Bäst just nu3: En ny blodådra i armvecket. Jag KAN ha passerat det 30e kilot nu, jag vet inte.

Sämst just nu: Reklam om analklåda. Verkar dock vara på tillbakagång!

Lite sisådär just nu: Mina kollegor har ikväll bekräftat att jag är skelögd. Kan man bli det med tiden? Blir jag mer skelögd ju mer jag går ner i vikt? Alltså, det är ju inget fel att vara skelögd, men att det hoppar på en efter 30 år, det är ju lite... surt? Man ser det ju på min bild här på bloggen också. Det ena ögat kanske ser på en hög nallebajs, men det andra ögat kanske har hittat kantareller. Men borde det inte kännas eller märkas? Borde jag inte se snett på nåt sätt?

Och vad är de där vita prickarna på snoppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0